Stoppen met de pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Esther21, 16 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther21

Esther21 Bekend lid

16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ben nu 31 dagen geleden gestopt met de pil, nog niet ongesteld geworden. Ongi gevoel is ook weg wel een paar dagen geleden gehad. Gisteren getest en was negatief.

Wat zouden jullie denken/doen nu?

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Geduld hebben. Vaak gebeurd het dat je lichaam van slag is en weer moet opstarten. Het beroemde 'ontpillen'.
    Bij sommigen duurt het maanden voordat de cyclus weer met enige regelmaat op gang komt. Dus het kan nog best wel even duren voordat je ongesteld word. Hoeft niet, maar kan wel. Hoe was je cyclus voordat je met de pil startte?

Oh en je topic staat in het verkeerde onderdeel, dus het zal straks wel verplaatst worden.

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

Dat had ik ook na stoppen van de pil.
    Duurde eerste keer 60 dagen voor ik ongesteld werd !
    Geduld :)

4. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Je moet nog even ontpillen. Als je pech hebt kan het een jaar duren voordat je cyclus op gang is.

5. Esther21

Esther21 Bekend lid

16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dan nog maar geduld hebben? Wel raar, bij me eerste was het gelijk raak. Nu slik ik nog geen 2 jaar weer de pil, maar blijkbaar maak dat dus niet uit.

Bedankt voor jullie antwoorden

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Is niet raar, het is (heel veel) geluk hebben dat de eerste gelijk raak was.
    En het kan inderdaad per keer verschillen.
    Zeker als het de eerste keer ook goed op gang is gekomen, is het niet gek om even af te wachten. Gemiddeld staat er een jaar voor zwanger worden. Wees dus niet ongerust als het deze keer wat langer duurt. Succes met het wachten!

7. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Er zijn genoeg mensen die bij de eerste of zelfs tweede vrij vlot zwanger waren. Helaas biedt dat geen garantie voor de toekomst. Er zit inderdaad niets anders op dan geduld hebben:)

8. Esther21

Esther21 Bekend lid

16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoelang duurde het ontpillen bij jullie? En toen alle verschijnselen gestopt waren de boel snel weer opgang?

9. loveei

loveei Lid

9 sep 2016
    8
    0
    0
    Student/Sportcoach
    Ergens i/h Noorden
    Ik ben sinds juni gestopt met de pil.. Het beste ooit haha!
    Alles ging vrij snel normaal en heb gewoon een normale cyclus, vanaf het begin toen ik stopte met de pil.
    Heb tijdens de pil veel last gehad van irritanties en schimmeltjes. Maar na een week was dat allemaal weg toen ik stopte met de pil.

denk wel dat het persoonsafhankelijk is, maar hoor veel dezelfde verhalen

Deel Deze Pagina