Ben nu 31 dagen geleden gestopt met de pil, nog niet ongesteld geworden. Ongi gevoel is ook weg wel een paar dagen geleden gehad. Gisteren getest en was negatief. Wat zouden jullie denken/doen nu?
Geduld hebben. Vaak gebeurd het dat je lichaam van slag is en weer moet opstarten. Het beroemde 'ontpillen'. Bij sommigen duurt het maanden voordat de cyclus weer met enige regelmaat op gang komt. Dus het kan nog best wel even duren voordat je ongesteld word. Hoeft niet, maar kan wel. Hoe was je cyclus voordat je met de pil startte? Oh en je topic staat in het verkeerde onderdeel, dus het zal straks wel verplaatst worden.
Dan nog maar geduld hebben? Wel raar, bij me eerste was het gelijk raak. Nu slik ik nog geen 2 jaar weer de pil, maar blijkbaar maak dat dus niet uit. Bedankt voor jullie antwoorden
Is niet raar, het is (heel veel) geluk hebben dat de eerste gelijk raak was. En het kan inderdaad per keer verschillen. Zeker als het de eerste keer ook goed op gang is gekomen, is het niet gek om even af te wachten. Gemiddeld staat er een jaar voor zwanger worden. Wees dus niet ongerust als het deze keer wat langer duurt. Succes met het wachten!
Er zijn genoeg mensen die bij de eerste of zelfs tweede vrij vlot zwanger waren. Helaas biedt dat geen garantie voor de toekomst. Er zit inderdaad niets anders op dan geduld hebben
Hoelang duurde het ontpillen bij jullie? En toen alle verschijnselen gestopt waren de boel snel weer opgang?
Ik ben sinds juni gestopt met de pil.. Het beste ooit haha! Alles ging vrij snel normaal en heb gewoon een normale cyclus, vanaf het begin toen ik stopte met de pil. Heb tijdens de pil veel last gehad van irritanties en schimmeltjes. Maar na een week was dat allemaal weg toen ik stopte met de pil. denk wel dat het persoonsafhankelijk is, maar hoor veel dezelfde verhalen