Spiraal er uit gevallen(gevonden wc) en kans op zwangerschap

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Mama24dochter, 10 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama24dochter

Mama24dochter Nieuw lid

25 sep 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste forum vrienden

Ik zit met een probleem. Ik ben 2 weken geleden mijn spiraal verloren. (Ik heb 4 jaar een spiraal gehad toen een zoon gekregen en nu na 5 maanden komt hij er uit gevallen ineens op de wc met een fixe menstratie) schijnt vaker voor te komen. Nu heb ik in die tijd seks gehad dus we hebben ons ingesteld op een 2e zwangerschapskans. Tot nu toe niet het geval. Ik kreeg 3 dagen later een nuvaring voor geschreven nu zij mijn dokter als je dan start direct na je menstruatie dan loop je gelijk. Dus zo gedaan niet wetende dat je de eerste week niet veilig ben dus manlief en ik hebben seks gehad. Uiteindelijk bleef ik me raar voelen dus zekere voor onzekeren toch due nuvaring er maar uit gehaald (na 6 dagen) nu ben ik weer ongesteld..
    Nu weet ik echt niet wat ik moet denken. Normaal test je op je NOD maar dat gaat in dit geval niet. Mijn test is tot nu toe negatief. Toch heb ik wel vage klachten zoals misselijk etc net als bij mijn zoon

2. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik zou over een weekje nog een testen; als je door zwangerschap misselijk bent, is dat over een weekje echt wel meetbaar. Maar je kan ook last hebben van bijwerkingen van de nuvaring, dat lijkt me waarschijnlijker...

3. Mama24dochter

Mama24dochter Nieuw lid

25 sep 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey fuddey

Dat ga ik ook zeker doen ik ben alleen benieuwd hoe het zit met mijn kansen en eisprong.. ben best nerveus. Ben wel ineens weer ongesteld geworden dus maar eventjes afwachten...
    En als ik ergens slecht in ben is het wachten 😜

Deel Deze Pagina