Voel me naar zonder pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door twijfelaartje, 6 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

6 jun 2006
    220
    0
    0
    Hoi ik ben een jonge vrouw van 25 en willen er binnenkort echt voor gaan, daarom benik nu gestopt met de pil sinds drie weken maar vrijen we nog wel veilig. Ik heb nu last van heel veel afscheiding ( echt heel erg) En last van zeurende buikpijn. Is dit normaal als je pas gestopt bent want erg prettig voel ik me er niet bij..Alvast bedankt. :(

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi

Heel normaal, dit gaat over..echt waar.

3. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Ja is wel normaal hoor :)
    Ik heb ook een vraagje! Dit is mn derde dag zonder pil :D Kan het zijn dat het ontpillen al begonnen is :( ? Ik heb last van mn darmen, steken in mn buik, borsten zijn gevoelig en er staan blauwe adertjes op .. :(
    Had niet verwacht dat ik dit zo snel ging krijgen!!
    Heeft er iemqnd een antwoord?

4. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

6 jun 2006
    220
    0
    0
    Ben blij dat jij dit ook hebt!! Ik heb al twee weken het gevoel alsof ik ongesteld moet worden.. heel vervelend! Wel prettig dat er dan zo'n forum is dat weet dat je niet de enige bent! :(

5. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Idd vind ik ook ;)
    Het is ook zo lastig omdat die ontpillingsverschijnselen wel heeeeeeeel erg op zwangerschapskwaatjes lijken :D Zo krijg je vaak valse hoop :(

6. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi,
    Is gevoelige onderbuik bij schaambot (?) ook een ontpillingsverschijnsel?

Groetjes,

7. Lucia26

Lucia26 Lid

21 feb 2006
    23
    0
    0
    Hoi Twijfelaartje,
    Heel herkenbaar jou klachten. Het enige wat bij mij hielp was in bad zitten. Na de 1e ongesteldheid waren bij mij de ontpillingverschijnselen weg. Hopelijk geldt dat ook voor jou! Veel sterkte!
    groetjes Lucia 26

8. Rossi

Rossi Actief lid

6 jun 2006
    188
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Ook ik heb hier ongeveer 2 weken last van gehad deze week gelukkig niet maar hopen dat het snel over gaat voor je, je kan er goed beroerd van zijn, ik in ieder geval wel ;)

9. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Hej butterfy, ja ook daar heb ik last van steekjes :(
    En heel veel last van steken in mn lies.. Soms denk ik dat ik iets aan mn eileider heb ofzo! Hoop van niet!!
    Ik hoop dat ik min of meer een normale cyclus ga hebben .. Maanden wachten en twijfelen lijkt me helemaa niets :( !

10. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Nu heb ik trouwens al een paar dagen hevige steek-pijn in mn onderbuik.. Terwijl ik pas drie dagen van de pil af ben!
    Had er iemand hier ook zo snel ontpillings-verschijnselen??

11. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Ik had het na een dag of 10. Maar kan verschillen per persoon, toch?

Groetjes,
    Butterfly

12. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Ik heb dat ook gehad in de eerste ronde. Huilerig, steken in mijn buik, prikkelbaar noem het maar op. Ik herkende mijzelf niet meer terug. Nu ben ik in de tweede ronde en heb er geen last meer van. Blijkbaar zijn mijn hormonen weer hersteld of zo? Knuf aan alle ontpillers ;)

13. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Nu heb ik vanaf vandaag weer licht bruin-verlies :(
    Wat betekent dit?? Had maandag mn laatste ongi-dag!!

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik had echt precies hetzelfde (behalve dat ik aan de tweede ronde bezig ben) heb vorige week zondag, gewoon echt van 10 uur sochtend tot 4 uur smiddags lopen janken en zeiken en blablabla :oops:
    Ik ben nu 3 weken met de pil gestopt en heb er nu ook weinig last van.. behalve van opvliegers (heeel erg warm!!) terwijl ik normaal wel tegen hitte kan (redelijk)

15. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Wat herkenbaar dit zeg :confused: Ik heb afgelopen week zo ontzettend veel gehuild!!! En afgelopen woensdag heb ik me de hele dag ook zo beroerd gevoeld, steken in m'n buik en de hele dag het gevoel dat ik ongi moest worden... Gelukkig is het na woensdag een stuk minder geworden en had ik er donderdag nog maar een beetje last van. Vrijdag was alles weer helemaal weg... Ik ben nu dus ruim 3 weken geleden gestopt met de pil en heeeeeel benieuwd wat m'n cyclus gaat worden ;) :D Succes allemaal meiden!!!!

16. faith82

faith82 Actief lid

5 jun 2006
    367
    0
    0
    HOi Meiden,

en ik dacht dat ik de enige was pffff... er zijn er meer!! 8juni ben ik gestopt met de pil en sinds 2 dagen last van krampjes in mijn onderbuik, tegen de schaamstreek aan.. volgens mijn berekeningen heb ik over 3 dagen eisprong(als ik een normale cyclus heb) maar het is zo frustrerend als je niet weet waar die kwaaltjes vandaan komen.. en hoe je cyclus eruit gaat zien..
    succes allemaal!!

liefs Faith

17. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Hoi

ik liep al de hele dag te denken dat ik de vraag wou stellen hoe anderen zich voelen als ze ontpillen.

Uiteindelijk heb ik hier deze topic gevonden en mijn vraag is overbodig geworden als ik al deze reacties lees.

Ik voel me ook zoals anderen, soms heel depri , heb dit nog nooit gehad, ik heb soms zin om te huilen en weet niet waarom, vanmiddag ook een ferme steek in mijn buik gekregen, hoofdpijn ... eigenlijk dezelfde tekenen ongeveer die ik heb een week voor mijn regels, nu wordt me pas duidelijk wat ontpillen inhoudt!

nog ff volhouden allemaal want blijkbaar gaat dit over!

groetjes
    flyke

Deel Deze Pagina