Hallo, Op dit moment ben ik zwanger van de tweede en aangezien ik heel ziek ben tijdens de zwangercshap is na deze ons gezin compleet. Van de pil word ik erg ziek, hoofdpijn, duizeligheid, misseijk enz. na het stoppen van d epil was alles weg. Nu is het een hele tijd geleden dat ik aan de pil ben geweest, omdat ik gewoon niet tegen de schommelingen kan. En ja na de eertse was het niet zo erg om zwanger te raken want ja een tweede was welkom. Nu wil ik gewoon neit de kans lopen op een zwangerschap en met condoom is ook niet altijd prettig. Wie weet een middel met weinig hormonen die ik na de zwangerschap zou uit kunnen proberen, zodat ik minder last hebt van de bijwerkingen. bedankt
Heel eerlijk? Ik ben het eigenlijk met Lafo eens... Jij hebt al die jaren hormonen lopen slikken, twee kinderen gedragen en gebaard en nu zou je dus weer aan de hormonen moeten? Tja, voor hem een relatief kleine ingreep en voor jou de rest van je leven erg veel gemak.... Succes met kiezen!
Hij is nog geen 30, dus vindt het erg vroeg voor hem om zich al te laten helpen. Koperspirraltje dan misschien eens overleggen met de gyn en/ of huisarts.
Ik dacht ook gelijk aan een koperspiraaltje. En anders een mirena spiraal, die geeft volgens mij alleen hormonen af in de baarmoeder (maar dat weet ik niet helemaal zeker).
iK ga het eens vragen, want mirena spiraaltje is waarschijnlijk meer betrouwbaar of niet. Wil echt niet per ongeluk zwanger raken en al helemaal niet met anticonceptie gr
Ik heb eigenlijk geen idee welke spiraaltje betrouwbaarder is. Ik moet ook zeggen dat ik niet precies weet hoe een koperspiraaltje werkt.
Volgens mij de Nuvaring. Daar hoef je niet van te ontpillen en na een spiraal wel. Heb zelf nare ervaringen ermee, maar wellicht helpt het jou. De Nuvaring is wel super goed, gratis sms service wanneer je hemt moet plaatsen en eruit moet halen. En zodra je zwanger wil worden hoef je dus niet te ontpillen
Ondanks koperspiraaltje ben ik wel zwanger geworden,het spriaaltje hebben ze nooit meer kunnen vinden! maar goed dit komt dus heeeeeel weinig voor hè