Stoppen met de pil, nu veel hoofdpijn

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Dolfijntje77, 16 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi Allemaal,

Ik ben sinds een week gestopt met de pil en heb ik echt vervelende bijwerkingen. Ik ben er zo ziek van, net of dat ik griep heb. Maar dat is natuurlijk niet. Ik heb hoofdpijn en ben duizelig is echt niet leuk. Je maakt je natuurlijk ook druk erom dat is ook zo. Hadden jullie ook die verschijnselen toen je stopte met de pil. Toen ik zwanger wilde worden ben ik ook gestopt met de pil en had er helemaal geen last van.

Groetjes van Dolfijntje

2. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ik ben vanaf augustus gestopt met de pil, en vanaf die tijd heb ik aardig veel last gehad van hoofdpijn. Verder geen bijwerkingen gehad. Ik zit nu op mijn vruchtbaarste dag, vertelt ook de ovu test mij, en heb al een paar dagen gelukkig gee hoofdpijn meer gehad. Weet ook niet of de hoofdpijn te koppelen is aan het stoppen met de pil, ik denk het wel.

Succes!

3. Blaak

Blaak Niet meer actief

ik ook! ben 3/4 weken geleden gestopt (na 3 maandjes gebruik van de pil) en sinds vorige week echt ziek joh! Heel veel naar de wc, en toen paar dagen later echt ziek! Kotsmisselijk, moe, hoofdpijn en duizelig enzo. Allemaal zwangerschapskwaaltjes lijkt het wel, maar het is helaas ontpillen. Natuurlijk hoop ik dat ik al meteen zwanger ben maar dat zal wel niet haha. Nu nog zwaar in mijn hoofd bleh.

Weet alleen niet, hoelang die symptomen blijven als je ontpilt. Is dat rond je eisprong tijd, of hele maanden , dag en nacht door totdat het wat minder is. Weet iemand dat over de tijdstip van die klachten ofzo? Heb ik dan een eisprong gehad als ik al die erge klachten heb ?

4. Jasmijn24

Jasmijn24 Lid

3 jul 2009
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook de eerste week last van hoofdpijn gehad, daarna niet meer.. zijn ff ontpillingsverschijnselen! succes

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb hormoongevoelige migraine en heb er na het stoppen met de pil niet meer last van gehad als toen ik ze nog slikte.

Ben afgelopen zaterdag voor de eerste keer ongesteld geworden nadat ik gestopt en heb maandag een lichte aanval gehad. Hetgeen heel normaal is bij mij...

Ik besef wel dat ik hier geluk mee heb gehad!

@ Jasmijn: ook een mooie 28 dagen cyclus gehad? Ik ook :)

6. Ik wil jullie bedanken voor de reacties. Ik moet wel zeggen dat de hoofdpijn minder word, het is een soort zwaar gevoel aan beide kanten van je hoofd. Klikt heel stom maar het kriebelt een beetje en mijn haren moet ik nu ook vaker wassen, omdat ze eerder vet aanvoelen, herkennen jullie dit ook? Ik vind het maar allemaal raar. Ik had voor dat ik zwanger werd van mijn dochtertje er helemaal geen last van, ik kan mij het in iedergeval niet meer herinneren. Ik heb nu wel meer last van mijn buik en ben ongesteld geworden. maar een paar daagjes. Dus ik ben benieuwd wanneer ik het weer word, wat een gedoe allemaal zeg haha!!!!

Groetjes van Dolfijntje

7. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    ik ben 11 september gestopt met de pil en heb sinds die dag enorme hoofdpijn. dacht dat het weg zou gaan als me menstrustie weg was maar het is gewoon gebleven.
    en ik moet zeggen de hoofdpijn is niet uit tehouden ik kan niet bukken of me hoofd barst en als ik opsta van de stoel ook
    baal er van want ik word er niet vrolijker van

8. Blaak

Blaak Niet meer actief

Ik ben nu bijna 4 weken gestopt met de pil, vorige 2/3 weken keilast van hoofdpijn enzo, nu gelukkig een stuk minder!! Wel klein beetje zwaar gevoel in hoofd als ik teveel doe ofzo, en verder last van diarree en moe zijn enzo. hopelijk si het snel over.

Deel Deze Pagina