Is er iemand bekend met het gynefix spiraaltje en waar je die kan laten plaatsen omgeving utrecht?? en hoe bevalt het??
Ik wou net hetzelfde berichtje met dezelfde vraag gaan plaatsen dus ik lees mee. Kun je ook niet tegen hormonen? Als iemand weet waar ze de gynefix plaatsten omgeving Born(zuid limburg) hoor ik het graag, alvast bedankt!
Ik heb 4 weken geleden een gynefix laten plaatsen en ben er tot nu toe zeer tevreden over! Merk er helemaal niks van eigenlijk. Het plaatsen was wel echt even vervelend (heb van te voren geen verdoving of pijnstilling gehad ofzo), maar dat is ook zo weer voorbij. De dag van de plaatsing en de dag erna wat buikkrampen en licht bloedverlies en daarna niks meer van gemerkt. Moet over een paar weken alleen nog een keertje langs voor controle-echo of hij nog steeds op de goede plek zit. Heb hem pas kort natuurlijk, maar hopelijk blijft het zo goed gaan! Ik woon zelf in rotterdam en heb daar 1 gyn gevonden die hem kan plaatsen. Via de officiele site van het gynefix spiraaltje kun je onder het kopje 'verkrijgbaarheid' een emailadres vinden (1 voor belgiƫ en 1 voor nederland) en daarheen mailen met de informatie waar je woont en dat je graag een gynefix spiraaltje zou willen hebben. Je krijgt dan een mailtje terug met de namen van gyns en instanties bij jou in de buurt die het spiraaltje plaatsen (als er iemand in de buurt is natuurlijk).
Ik ben gister bij de dokter geweest, ze had er nog nooit van gehoord... ze had het eventjes voor me nagekeken en belde me later op de dag terug dat in het ziekenhuis Sittard-Geleen ook een gyn. zit die ze plaatst. Dus als er nog meer mensen uit limburg zijn die willen weten waar het kan bij deze dus Als ik het heb laten plaatsen zal ik mijn ervaring hierover eventjes laten weten.