Morning after pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Mamasboefje, 27 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasboefje

Mamasboefje Actief lid

25 mrt 2013
    195
    0
    16
    Noord-brabant
    Hoi dames,

Afgelopen maandag heb ik voor het eerst een morning after pil gebruikt aangezien zaterdag of zondag het condoom scheurde tijdens het vrijen. Ik kwam erachter dat ik toen ook nog eens rond mijn vruchtbare periode zat en ik gebruik op dit moment geen pil. Ik heb het maandag 's avonds ingenomen en had daarna eigenlijk nergens last van. De dag erna was ik wat emotioneel, chagerijnig en had wat last van mijn maag maar dat was dan ook alles. Nu voel ik me er toch niet echt prettig bij aangezien je wel vaker hoort dat er vrouwen gewoon zwanger worden ondanks de morning after pil. Ik heb gister wat bloedverlies gehad en dat is nu alweer over... kan het zo zijn dat mijn menstruatie er nu al aan zit te komen? Ik moet eigenlijk pas rond 8 augustus ongesteld worden. En zo ver ik begrepen heb word de eisprong door de morning after pil uitgesteld toch? Pff, het zit me echt niet lekker..

2. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Je menstruatie kan goed ontregeld worden door het gebruik van de MAP. Ik heb hem heel wat jaar terug eens moeten gebruiken en werd 4 dagen daarna al ongesteld terwijl ik dat nog niet moest worden!

3. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ik had ook wat bloedverlies een paar dagen na gebruik van map. Wasnog niet mijn menstruatie.

Deel Deze Pagina