Jeuk symptoom van ontpillen?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door rus05, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,

Ik ben iets meer dan 5 maanden geleden gestopt met de pil en na ongeveer 3 maanden voor het eerst ongesteld geworden. Daarna na precies 28 dagen ongesteld geworden dus ik dacht dat het ontpillen voorbij was. Maar nu heeft het 35 dagen geduurd en ben ik maar 1,5 dag ongesteld geweest; was heel heftig met veel pijn in buik en rug. Dat is nu een week geleden en heb nu last van werkelijk verschrikkelijke jeuk (weet niet waar ik het zoeken moet :() op buik, borsten, heupen, armen en hoofdhuid. Heb een zwangerschapstest gedaan maar die is negatief. Heb deze week ook ontzettend veel last van stemmingswisselingen. Herkent iemand dit als een symptoom van ontpillen na meer dan 5 maanden geleden gestopt te zijn? Ik ben zo ongerust, ieder advies is welkom.

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Oehhh geen idee, ik zou even de huisarts bellen morgen!

3. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Maandag naar de gynaecoloog, hopelijk weet ik dan wat meer. Denk op zich niet dat ik zwanger ben hoor, maar heb het stiekem wel gehoopt en die gekke jeuk maakt me erg ongerust; straks is er iets raars aan de hand. Daarom hoopte ik te horen dat meerdere meiden hier last van hadden gehad tijdens het ontpillen maar gezien het aantal reacties denk ik van niet...:(

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ontpillen is niet na een maand al over hoor... je kunt er nog tot een jaar lang last van hebben.

Ik had de eerste maand enorm last van jeuk overal.

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    slik je foliumzuur? ken iemand die daar allergisch voor was en enorme jeuk van kreeg!
    succes

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    ik heb nu minder (geen) jeuk meer sinds ik de Zwanger Worden van de pillen van de Etos niet meer neem.

Ik neem wel gewone foliumzuur.

7. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt dames voor jullie reacties! Ja, ik slik foliumzuur, van Dagravit (Mama en Baby) maar al best een tijdje; in ieder geval langer dan dat ik last heb van die vreselijke jeuk (duurt nu een week); maar je weet maar nooit, als de gyn maandag niks aanwijsbaars kan vinden, kan ik altijd even stoppen met die pillen slikken.

Deel Deze Pagina