Afgelopen dinsdag heb ik mijn mirena laten verwijderen. Nu heb ik op de dag zelf wat lichte menstruatiekramp gehad, maar geen bloeding. Pas vandaag (vrijdag) heb ik ineens flink wat bloedverlies en ontzettende menstruatiekramp. Kan dit alsnog een bloeding zijn van het verwijderen 3 dagen geleden of is dit al mijn menstruatie? Met de Mirena werd ik vrijwel niet ongesteld, maar kon ik toch een cyclus vaststellen. Was altijd heel regelmatig. Afgelopen maand heb ik met ovu testen gekeken of ik iets kon vaststellen van eisprong. En op de dagen dat ik ovulatiepijn had en ik ook volgens de cyclus een eisprong zou krijgen knalden de testen. Als ik daarvan uit zou gaan dan zou mijn menstruatie pas over 9 dagen moeten beginnen. Ben even in de war, haha.
Toen mijn spiraal verwijdert was had ik een bloeding van ongeveer 5 dagen. - best wel heftig, maar ik had geen krampen- Toen dacht ik mooi dat was dus mijn menstruatie. Een kleine week later werd ik opeens ongesteld, ik had toen ook echt krampen. Ik zou er op rekenen dat dit niet je menstruatie was, maar dat die dus over 9 dagen pas komt.
Nee, dit noemen ze een ontrekkingsbloeding. Heb ik ook gehad en precies na drie dagen zoals de doc voorspeld had. Nog even wachten op je menstruatie dus.