Vorig jaar twijfelde ik nog maar nu weet ik het zeker; ons gezin is compleet. Ben vorige maand weer begonnen met de prikpil en alweer 3 kilo aangekomen. Toen ik 2 jaar geleden met de prikpil stopte viel ik 10 kilo af. Nu wil ik me echt laten sterriliseren. Wie heeft ervaring? Heb ook gehoord van de essure methode.
Jeetje, ik merkte gelukkig niks toen ik aan de prikpil was. Hier is mijn man naar de dokter geweest, maar anders had ik ook de essure gedaan, 2 vriendinnen hebben dat ook laten doen, ook door mijn gyn zeg maar, en die zijn erg tevreden en hebben er ook bijna geen last van gehad.
Ik heb mijzelf 5 jaar geleden laten steriliseren dmv de Essure en het viel mij erg mee. De ingreep duurde ongeveer 15 minuten en had alleen een "ongesteld" gevoel. En de ingreep werd bijna volledig vergoed. Succes met het nemen van een beslissing. Sandy
Ik heb 10 januari ook een essure gehad en ik heb er werkelijk niks van gevoeld... Ben net voor het eerst netjes ongesteld geworden niet anders dan anders en volgende maand effe een controlle foto of hij netjjes dicht gegroeid is.