Zwanger door de pil heen? wie?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Draadje0108, 4 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Draadje0108

29 feb 2016
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Dames,

graag zou ik willen weten wie er van jullie door de pil heen zwanger is geraakt? En of jullie dan in de stopweek wel gewoon dachten jullie ongesteld waren en dus niet wisten dat jullie zwanger waren.

2. Nynke1981

Nynke1981 Actief lid

3 mrt 2016
    253
    1
    0
    Bij mijn oudste (bijna 18 jaar terug), maar moet zeggen dat ik toen ook niet voorzichtig was met pil gebruik. Ik was zelf nog maar 16, vergat wel eens 1 en was een poosje heftig grieperig geweest. Ik werd wel gewoon ongesteld de eerst volgende stopweek. Ik dacht dit gebeurd me nooit weer, maar ook deze zwangerschap nu is weer door de pil heen. Terwijl ik nu juist heeeeeel consequent was met de pil slikken. Maar ik heb geen rekening mee gehouden dat de pil in combinatie antibiotica niet veilig is. Deze keer ben ik met de eerst volgende stopweek niet ongesteld geworden..

3. Draadje0108

29 feb 2016
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe merkte je uiteindelijk dat je zwanger was? Je menstruatie bleef de maand erna toch uit?

In ieder geval wel gefeliciteerd met je zwangerschap nu!

4. Nynke1981

Nynke1981 Actief lid

3 mrt 2016
    253
    1
    0
    Dankjewel!

Ik was echt heel ziek toen ik net zwanger was. Ook de maand erna menstrueerde ik gewoon. De huisarts dacht dat re iets mis was met mn schildklier, toen dit het niet was hebben ze voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan en deze was toen positief.
    Ik had er totaal niet rekening mee gehouden dat het zo zou kunnen zijn, daar was ik op 16jarige leeftijd ook helemaal niet mee bezig ;)

5. Draadje0108

29 feb 2016
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje, dat moet een hele schok geweest zijn toen.. wat je zegt je was 16 dus dan ben je er niet mee bezig op die manier.. nu weet je in ieder geval wat je te wachten staat! :) en kan je hopelijk genieten van je zwangerschap ookal zat het natuurlijk niet geheel in de planning.

6. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Hier ook door de pil heen zwanger. Had de mini pil, dus geen stopweek. Echter had ik wel ongeveer elke maand heel licht bloedverlies. Dit bleef uit. Voor de zekerheid toen toch maar getest om mezelf gerust te stellen, echter bleek die test positief.

7. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier bij de 1e: slikte de pil consequent en was niet ziek of iets. Totaal onverwachts (was 18) toch zwanger. Ik kwam er achter doordat ik zo ontzettend misselijk was en het maar niet over wilde gaan. Test gedaan en hartstikke positief.

Deel Deze Pagina