Hallo, Ik slikte microygn 30 en kreeg tussenbloeding tijdens de strip terwijl ik nog ongesteld moest worden. Daarna ben ik naar de huisarts gegaan en die heeft mij microygn 50 gegeven. Eerste maand met 50 kreeg ik weer bloeding. Ik dacht afwachten 2e maand heb ik weer tussenbloeding. Strip is nog niet af. Ik slik het altijd op hetzelfde tijdstip.. Wie heeft ook zelfde meegemaakt?
Dit heb ik ook wel eens gehad toen ik de pil nog slikte (microgynon 30). Maar dat hield bij mij op een gegeven moment op. Ik kreeg als tip van mijn vorige huisarts om toen de pil 1 x door te slikken. Daarna nooit meer last van gehad. Als het zo blijft zou ik anders nog een keer terug gaan naar je huisarts.
ik ben ook begonnen met de 30.. later overgestapt naar 50 door de tussentijdse bloedingen. het is niet vreemd alleen erg vervelend.. ik slikte de pil wel graag door vanwege koortslippen ed in de stopweek.. voor die goed genezen zijn ben je alweer aan het eind van de strip dus ging wat langer door.. had het met de 50 op een gegeven moment trouwens ook..
Ik moet dan echt langs de huisarts om te vragen hoe het zit dan. Ik ben gestopt met mijn strip voor mijn stopweek dinsdag. Gisteren ben ik ongesteld gewrden maar heel licht en vandaag ook weinig.l normaal vloei ik eerste of tweede dag. Waarom zou dat komen zeg raar.