Stoppen met de pil of niet??

Discussion in 'Anticonceptie' started by Sennaaa, Nov 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Ik blijf twijfelen of ik de pil wel moet blijven slikken... Inmiddels heeft mijn vriend een knoop, dus als voorbehoedsmiddel hoeft het niet meer...:D Alleen krijg nog al wat kwaaltjes op het moment dat ik geen pil slik. Verder krijg ik ook kwaaltjes, als ik een te zware pil slik en eigenlijk word ik nergens echt heel blij van. Nu slik ik momenteel een pil die toch net weer iets te licht is naar mijn idee, dat merk ik omdat ik deze maand besloten had de pil door te slikken en gewoon voel dat het begint te rommelen van onder. Ik heb van die menstruatiepijntjes en wat steekjes enzo. Uiteindelijk word ik niet ongesteld, maar het rommelt wel.. Ik slik inmiddels al weer bijna een jaar de pil.

Ik weet dat jullie geen huisarts zijn, maar wat zouden jullie adviezen stoppen met de pil of toch deze blijven slikken (een zwaardere wil ik echt niet.. ivm extra veel kwalen en daar word ik depri van).
    Ik weet het even niet meer zo goed..:(

2. nelle1989

nelle1989 Actief lid

Oct 12, 2011
    262
    0
    0
    Misschien moet je toch nog eens contact opnemen met je huisarts en kijken of er geen andere oplossing is voor de kwaaltjes die je hebt als je met de pil stopt. Ik ben zelf met de pil gestopt en voel me hier wel veel beter door, maar dat verschilt natuurlijk per persoon!
    maar als je nu aldoor last hebt van kleine dingen dan is dat natuurlijk erg vervelend, dus ik zou toch nog eens langs gaan!

Share This Page