Hallo dames, Ik was 6 dagen overtijd athans dat dacht ik heb late eisprong gehad voelde hem 1 sept en was 16 sept ong geworden. Normaal ben ik min 5 a 6 dagen ong. 16e smorgens begonnen en sinds vanmiddag helemaal niks meer! Heel vreemd heb dit ook nog nooit gehad en ben nog steeds verbaast! Ook had ik geen krampen of pijn bij deze menstruatie... toch een test doen over paar dagen of? Wat zouden jullie doen? Groetjes
Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn. Je kunt er altijd een testje tegen aan gooien voor de zekerheid. Ik heb het zelf ook gehad, 2 dagen licht bloedverlies bijna tot geen krampen, tampon was te veel. Daarna was het bruin en na een dag over. Ik heb vanochtend test gedaan helaas was deze negatief, wel voel ik verschillende dingen die op een zwangerschap zouden kunnen wijzen. Misschien maak ik mezelf gewoon gek😉 Ik ga voor je duimen meid Succes x
He vervelend toetjes, ik voelde ook vanalles was goed misselijk en allerlei tekekenen sterke geuren enzo. Maar gaan ervan uit dat het niks is maar gewoon heel vreemd allemaal. Hopelijk mogen wij ook snel aansluiten bij de zwangeren club! bedankt voor je reactie!
Het vrouwenlichaam kan je goed voor de gek houden😉 Probeer der niet zoveel opletten (anders word je er helemaal gek van) Ik ga begin volgende nog testje tegen aan knallen als die negatief dan is hop na de volgende ronde. Ik hoop voor jou dat je snel positieve test in handen hebt! X