Pil switch ethinylestradiol/levonorgestrel mylan

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Roxy1994, 30 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.667
    1.603
    113
    Vrouw
    hoi dames ik zal mij even voorstellen. Ik ben nieuw hier. Ik ben roxy. Ik heb vandaag een nieuwe pil gekregen omdat ik eerst de yasmin had. Hier stond bij dat deze pil een van de hoogste kans op bloedpropjes had. En ik kreeg heel veel last van stemmingswisselingen
    Ik heb deze pil een jaar of 3,4 geslikt maar was nu wel een beetje klaar met dat chaggrijnige gedoe van me haha.

In ieder geval ik heb nu de pil die ik als titel heb ( geen zin om de hele naam weer opnieuw te typen) dit is dus een microgynon pil. Met 0.02/0,10 mg. Is dit dan een hele lichte pil? En iemand ervaring met deze pil?

Ik keek namelijk even op internet en zag dat er vrij veel dames zwanger zijn geraakt door deze pil en dat is niet de bedoeling natuurlijk !

Dus ervaring is welkom!

2. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ik slik deze pil :)

Ik had eerst de 30 versie, maar kreeg daar best veel hoofdpijn door en te erge stemmingswisselingen en geen zin meer in seks. Nu met de 20 is dat niet meer het geval.
    Als je de pil normaal slikt is de kans op zwangerschap echt klein, maar dat geldt voor elke pil. Inmiddels slik ik de pil alweer 4 jaar en ben nog niet door de pil heen zwanger geraakt ;)

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel!

Roxy1994 vindt dit leuk.
  3. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.667
    1.603
    113
    Vrouw
    Okee bedankt voor je reactie! Ik moet eerst deze strip nog opmaken en dan begin ik volgende maand met de mylan. Ben benieuwd! De pil die ik nu nog slik is 0,3/3mg. Dat vond ik nogal n verschil 3 mg of 0,10 dus begreep er even niks van hahah

Deel Deze Pagina