5 maanden mirena en nog steeds bloedverlies en buikpijn

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Arka, 30 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb, na de geboorte van ons tweede kindjes, een spiraal laten plaatsen, ondertussen zo'n 5 maanden geleden.
    Ik heb nog steeds wekelijks bloedverlies.
    Heb nu ook buikpijn (maandstondenpijn).

Mijn gyn zei dat het tot 6 maanden kan duren voor je lichaam eraan gewoon is.
    Zijn er bij jullie die er ervaring mee hebben?
    Zijn er die de eerste 6 maanden ook zoveel last hadden, maar bij wie het uiteindelijk toch is goedgekomen?

Bedankt voor jullie reacties!

Groetjes,

Arka

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ben ook wel benieuwd , heb hem in augustus laten plaatsen en heb ook meer bloedverlies als voorheen ...
    2x een ongi gehad van 2 weken en de laatste keer van 4 weken , nu een kleine week gelukkig niks meer , maar hoop wel dat het minder wordt anders gaat hij er bij mijj weer uit ......

3. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik heb er ook erg veel last van gehad en ik kan zeggen dat het nu stukken minder is.. heb hem sinds april.. heb wel meer last van mn menstruatie qua buikpijn en zo dan vroeger zonder spiraal, maar het wordt wel iedere maand beter... Misschien nog even volhouden...

4. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties

ik ga dinsdag alles nog eens laten checken, als het nog steeds goed zit zie ik het nog 2 maanden aan, maar op deze manier wil ik geen half jaar meer doorgaan.

ik hoop vooral dat alles gewoon goed zit en er geen andere narigheid bovenkomt...

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.231
    6.092
    113
    Ik heb geen buikpijn gelukkig maar ben al wel ruim 4,5 maand 'ongesteld', uitgezonderd van een paar dagen zonder bloedverlies. Zo wordt het wel een anticonceptimiddel op een andere manier :(
    Ik word het ook behoorlijk zat, maar heb van te voren gezegd tegen mezelf dat ik het een half jaar de kans geef. Dus nog anderhalve maand. Als ik dan nog steeds vloei, gaat ie eruit.
    Hij zat bij mij met de controle gewoon goed btw.
    Succes en ik hoop dat het voor ons allebei beter wordt!

6. MacG

MacG Bekend lid

3 mrt 2009
    538
    0
    0
    Ik heb hem in maart/april laten plaatsen, heeeel veel ongesteld geweest (ging bijna naadloos in elkaar over...). Het lijkt nu te verbeteren, laatste keer gewoon 1 week ongesteld en nu alweer een paar weken niet. Misschien komt het goed!

7. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Hoi meiden,

Even een update hier.

Ik ben op controle geweest en alles zat goed.
    Sindsdien is de bloeding fel verminderd, tot zelfs *ik houd nu hout vast* geen bloedverlies meer.
    Wel gewone menstruatie, vier weken na vorige 'hevige' bloeding. Nu maar hopen dat het na enkele dagen over is en we dus weer aan gewone cycli kunnen beginnen!

Liefs en prettig eindejaar!

Deel Deze Pagina