Mirena verwijderen

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Polletjepiek, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Donderdag gaat mirena eruit. Bloedt je dan gelijk? Of duurt dat nog even? Wat kan ik verwachten?

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    de mijne gaat er volgende week woensdag er voor de 2de maal uit..
    eruit is, als ie op de plek zit, zo gebeurt..
    ik had een paar druppeltjes bloedverlies en lichte menstruatiebuikpijn..

gaan jullie voor een nieuw wondertje? of ben je hem zat?

wij doen het nog een maand safe, zodat het vliesje weer hormoon-vrij is.. en kan aansterken.. vanaf feb gaat echt alles aan de kant :D

iig s6 donderdag

3. Polletjepiek

Dank je Jannie, Ja, wij willen in januari voor een 2e kruimeltje gaan. Nu lijkt me een goed moment om de mirena te laten verwijderen. Doen nu eerst ook nog safe. En in januari gaan we er weer voor. Als het net zo vlug gaat als bij onze dochter, dan komt de 2e in oktober.

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    sjoerd is net 4 en jelle 20 maanden.. beide waren er gelijk de eerste ronde... dus als het bij ons weer net zo gaat zou de 3de rond mijn verjaardag (begin november) komen..
    voor zover ik mijn cyclus kan bepalen, heb ik gister mijn eisprong gehad.. dus ff doortellen.. de volgende is dn rond valentijn :) ons weekendje weg zonder de jongens :D

5. Polletjepiek

Hmm, maar even maandverbandjes halen/meenemen dan maar...heb ze bijna een jaar niet nodig gehad.

6. Polletjepiek

Hij 's d'r uit. Ze kon eerst m'n baarmoeder niet vinden:(, wel voelde ze de draadjes voelen, maar ze kon hem niet zien, nou ja. Moest m'n vuisten onder m'n billen doen en zo m'n bekken kantelen, dan kon z er wel bij. Maar goed, het ding is er uit. Tot nu toe nog niet gevloeid, zal nog wel komen dan.

7. Polletjepiek

Wie vloeide gelijk na de verwijdering van Mirena? Donderdag is ie er dus uitgehaald. Ik heb toen een heel klein beetje een paar druppetjes gevloeid/spotting gehad en nog verder niks. Wel wat krampjes in de buik af en toe.

Hoe ging het vloeien/je cyclus na mirena bij jullie, duurde dat ook even of vloeide je gelijk?

8. Nuk

Nuk Actief lid

13 mei 2010
    448
    1
    0
    Nadat ik de Mirena had laten verwijderen werd ik meteen super regelmatig ongesteld. En 3 maanden later was ik zwanger. Alsof het ding er nooit had gezeten dus :D .

Deel Deze Pagina