geen menstruatie stopweek ( minerva)

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door lovewinnie, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hoi allemaal,

ik slik al sinds mijn 13e (op 2x stop voor zwangerworden na) de pil en eigenlijk altijd zonder problemen en ook altijd een lichte menstruatie in de stopweek. wel altijd max 3 dg en zeer ligt maar toch het was er.
    bij de jaz24-4 pil die ik ook heb geprobeerd kwam er geen menstruatie maar dit was vanwegen een stopweek van 4dg. nu heb ik gewoon weer de minerva pil en sinddien dus wel weer een menstruatie in de stopweek. ik vind het dus heel vreemd dat ik nu geen bloed verlies heb gehad.

ik heb een test gedaan voor de zekerheid en die is negatief. gisteren dus weer aan de pil begonnen dus omdat de stopweek voorbij was. toch voel ik me er niet lekker bij. hebben jullie dit ook wel is gehad en was het de maand erop weer normaal. deze pil zou heel nadelig zijn voor een eventuele zwangerschap (zelfde als diana35) en er zitten meer dan enkel anticonceptie hormonen in. k teste bij mijn zwangerschappen altijd vroeg positief en ik neem aan dat aan het eind van de stopweek het toch wel betrouwbaar zou zijn om te testen:(
    iemand die raad weet

Deel Deze Pagina