Geen bloed in stopweek!

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Esthertje, 13 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Even een vraagje............

Vorige maand kreeg ik een tussenbloeding, dus ben toen gestopt met de pil, nadat het over was ben ik gewoon weer begonnen met een nieuwe strip en die laatste pil was afgelopen zaterdag voor het laatst!

Dus afgelopen dinsdag had ik toch ongesteld moeten worden maar tot op heden nog niks te bekennen!

Zou mijn lichaam van slag zijn of............. iemand zei tegen mij dat als je een tussnbloeding heb gehad de pil de eerste maand niet meer veilig is.

Ik heb gister wel een test gedaan voor de zekerheid maar die was negatief of zou het te vroeg hiervoor zijn?

Iemand antwoorden?

2. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
  3. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    Het kan zijn dat alles beetje in de war is.
    Waarom ben je met die tussenbloeding gestopt met de pil? wat voor reden was daarvoor?

4. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik was 2 pillen vergeten, toen de tussenbloeding.........dus daarna maar weer aan een nieuwe strip begonnen! dus dat is de reden ;)

5. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    in welke week ben je ze vergeten dan?

6. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Midden van de strip!

7. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    oke. Heb daar nog nooit van gehoord dat je dan moet stoppen met de pil en als het is opgehouden dan met nieuwe strip beginnen.

8. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Nee het is geloof ik niet helemaal slim nee! Maar hierdoor hebben we wel besloten om voor wondertje 2 te gaan! dus het is toch nog ergens goed voor geweest ;)

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wow spannend Esthertje!

10. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Zeker heel spannend!

Bij youri ben ik ook 1 pil uit een strip vergeten, terwijl ik hem al 16 jaar slik en gelijk raak! dus ben benieuwd ;)

11. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ja maar hoe zit het nou dan? ik heb namelijk ook een tussenbloeding.. moet je dan wel of niet doorgaan en wanneer is dan je echte ongesteldheid? gewoon net als anders of reken je weer vanaf de tussenbloeding?

12. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    Hey missflower ik zou gewoon doorgaan met de pil en in je stopweek afwachten op je gewone ongesteldheid dat is het veiligst ;)

En esther: spannend hoor heel veel suc6 hoop voor jullie dat t snel raak is.

13. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    MissFlower, als ik jouw was zou ik hem gewoon doorslikken, bij mij is nu alles van slag! en de dokter zei gister ook dat ik hem gewoon door had moeten slikken!

Sunny, dank je, ook voor je antwoorden!

14. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik heb hem dus niet doorgeslikt... moet ik nu rekenen vanaf de eerste dag van de tussenbloeding of moet ik nog steeds uitgaan van de ongesteldheid daarvoor?

heb maar een banner gemaakt voor het overzicht en ben uitgegaan van de tussenbloeding..

15. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik zit met precies hetzelfde, hier nog steeds niks, dus ik weet ook niet welke ik nu aan moet houden!

Deel Deze Pagina