Iedere maand steeds meer menstruatieklachten

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Amare, 22 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amare

Amare Niet meer actief

Ik weet niet of ik dit helemaal goed plaats, maar ik zoek toch naar wat ervaringen.
    Ik ben nu al twee jaar gestopt met de pil en gebruik zelf geen anticonceptie. Ik ben destijds gestopt, omdat ik hem heel vaak vergat en manlief is toen condooms gaan gebruiken, prima oplossing voor ons.

Maar nu heb ik sinds 3 maanden steeds meer klachten die samen vallen met mijn menstruatie die ik voorheen niet had.
    Zo heb ik verschrikkelijk veel buikpijn, jeuk van onder (niet smakelijk en gênant), en hele gevoelige pijnlijke borsten.
    Als ik nu pas gestopt was met de pil, had ik het gesnapt, maar ik ben al meer dan twee jaar gestopt, waarom dan nu ineens die klachten?

Wie heeft ervaring, tips?

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dat is inderdaad wel erg vreemd, maar ook dat je pijnlijke borsten hebt, lijkt me toch wel iets hormonaals, misschien eens naar de HA gaan?

3. Amare

Amare Niet meer actief

Verder nog iemand?

4. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ik zou zeggen: PMS... Hoe ouder je wordt, hoe groter de kans dat je het krijgt. Ik geloof dat vooral vrouwen boven de 30 met kinderen de klos zijn ;). Bij mij is het ook gewoon opeens begonnen, erger geworden en niet meer weggegaan.

Voor mij overigens een reden om nu na de bevalling absoluut NIET mijn eigen cyclus te willen hebben, want leven met mijn eigen hormoonhuishouding was bepaald geen pretje... Ga nu voor mirena.

Deel Deze Pagina