Hallo ik ben momenteel zo warrig vergeet steeds de pil of neem hem dubbel in ja stom, Nu heb ik besloten dat het misschien beter is als ik een andere medicatie vorm ga proberen. zodat ik er in ieder geval niet meer aan hoef te denken. Het is bij ons niet de bedoeling dat er de komende jaren een 2e bij komt. om medische redenen niet verstandig en heb de wens nniet 2 op korte termijn achter elkaar. wat is jullie advies? ow ja mijn voorkeur gaat niet uit naar een spiraaltje heb daar problemen mee gehad dus.
nuvaring? blijft 3 weken zitten en je kunt het zelfs bij hun via hun website instellen dat je een smsje krijgt als hij eruit moet. Ik vind hem ideaal.
om de reden die jij noemt ben ik ook gestart met de nuvaring. daar ik elk weekend naar de camping ga en dan het slepen met de pil niet handig is. ik gebruik nu voor de 2e keer de ring. 1e maand kwam mijn menstruatie niet in de stopweek, maar een week eerder. ben benieuwd deze maand. maar buiten dit kleine ongemak ben ik er heel tevreden over. 3 weken laten zitten en dan eruit. en idd aanmelden voor de sms service dan kan je het niet vergeten
ik zeg ook nuvraring ik heb hem ookgehad ideaaal geen pil geslik geen pijnlijke ingrepen ideaal en ik kreeg een smsje datik hetdan moest verwijderen en dan na een week weer in moest brengen hetenige nadeel is dat ze ring niet door alle zorgverzekeringen vergoed word en ze inde koelkast bewaard moeten worden het zijn als je ze zelfmoet betalen best pittie prijzen 15 euro voor 3 ringen. suc6 meid
ik ga nu de anticonceptiepleister proberen misschien is dat wat? moet je alleen wel elke week een nieuwe op plakken
Kijk maar op de verpakking,daar staat dat je hem boven de zoveel graden moet bewaren! De Apotheek liet aan mij zien dat ik hem niet in de koelkast hoefde te bewaren!
Groothandel en apotheek bewaren in de koelkast 2gr-8gr Patient: Nuvaring kan na afgifte door de apotheker gedurende 4 maanden in de oorspronkelijke verpakking worden bewaard. Bewaren beneden 30 gr. Dus in dat stukje staat niet dat die in de koelkast moet maar wel beneden de 30 gr
ik keek net even op de site van nuvaring en daar staat dat je de nuvaring 4 maanden op kamertemperatuur kan bewaren en dat het dus niet in de koelkast hoeft. door mijn zwangerschap ben ik hopelijk een maand of 8 vrij van de ongi maar ik zit er aan te denken om na de zwangerschap met de nuvaring te beginnen. misschien een rare vraag maar, voelen jullie de nuvaring tijdens het vrijen?
Mijn man heeft een dubbele hernia haha dus van vrijen is het hier nog niet gekomen hihi!! Maar je mag hem evt eruit halen en dan binnen 3 uur weer inbrengen he mocht je beide er last van hebben
ok dat is misschien wel wat dan, ik ga maandag even naar de huisarts en zal het voorleggen dus hij mag er eventueel uit als je hem zou voelen met vrijen?
ik heb met vrijen er geen last van. mijn man voelt hem wel, maar ervaart het niet als pijnlijk of irritant. maar je mag hem idd eruit halen voor een tijdje
Hoi hoi dames, grappig dat alle reacties gaan over de nuvaring. Ik zelf heb na mijn zwangerschap gekozen voor implanon staafje. Dat vond ik heel prettig. Geen gedoe meer in mn lijf daaronder. Spiraaltje leek me zo lichaamsvreemd en onprettig. En met de nuva ring ben je nog elke 3 weken ermee bezig. Dus heb ik gekozen voor een hormoonstaafje in mn arm. Ik heb het bijna een jaar gehad, en ben niet een keer ongesteld meer geworden. niet verkeerd he. Het voelde aan alsof mn baarmoeder sliep. Geen krampen, borrels, vreemde gevoelens, nee... gewoon rustig. Ik zou je de implanon willen aanraden. Maar goed, wel elke vrouw reageert er anders op. Het kan ook zijn dat je soms ongesteld wordt.... Succes met kiezen! ps. je kan de implanon 3 jaar laten zitten! Dus als ie prettig is, ben je 3 jaar van alle gedoe af.
Ik heb zelf ook implanon gehad. Eerst beviel het heel goed, lekker nergens aan denken. Na een jaar heb ik hem er echter uit laten halen, mn hormonen sloegen op tilt en mn hele hoofd zat onder de acne! Echt erg.. natuurlijk wist ik eerst niet waar het van kwam. Toen moest ik een tijdje de Diane pil slikken en werd mn huid weer rustig. Dus als je gevoelig bent daarvoor, zou ik wat anders kiezen