kan dit wel???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamavanyuna1, 14 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanyuna1

1 jul 2011
    13
    0
    0
    postbode
    regio kortrijk
    dag dames.

aangezien mijn eisprong in het begin van vorig weekend was en we eigenlijk heel de week veel geklust hebben zit de kans er echt wel in dat ik zwanger ben!

maar kan het dat ik nu al dingen voel die ik bij mijn eerste kindje pas voelde toen ik wist dat ik zwanger was??

rugpijn, pijn in onderbuik, af en toe misselijk gevoel (in de auto, lang niet gegeten, in de fituur,...)
    woensdag kwam mijn collega naast me staan met een kop koffie en ik werd echt onpasselijk.
    Verder heb ik nu sinds gisteren ook iets die ik ook enorm had toen ik zwanger was. namelijk een enorme loopneus.
    je kan wel zeggen: ligt aan het weer, je hebt een verkoudheid te pakken.
    ik voel me niet ziek, gewoon een ontzettende loopneus en veel niezen.
    bij Yuna heb ik 9 maanden lopen snotteren en niezen.
    Mijn rechtertepel is ook ontzettend gevoelig!

Ik weet dat het nog heeeeeeeeel erg vroeg is om nu al dingen te voelen. maar ik beeld het me niet in hoor.

2. sandraaa

sandraaa Lid

20 sep 2011
    26
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Heb geen idee of dit kan, maar het is wel herkenbaar,
    Ben benieuwd. Volg dit ook even

3. poohbeer1

poohbeer1 Actief lid

31 mrt 2011
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik volg ook even mee, vind het spannend!:D En ik zal mee duimen voor je!;)

4. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Er zijn veel mensen die rond de juiste periodes klussen maar alsnog niet zwanger zijn (ging het maar zo makkelijk ;) ). En waar je vooral voor moet oppassen is dat je je niet "zwanger denkt". Want hoe meer je denkt dat het wel eens zwangerschaps kwaaltjes kunnen zijn, hoe meer jouw hormonen je kunnen laten geloven dat het ook echt zo is!
    Ik wil niet negatief zijn en het uit je hoofd praten, het is alleen maar een goed bedoelde waarschuwing dat je er beter niet te veel mee bezig kan zijn, je weet het pas zeker op het moment dat je een positieve test hebt :).

5. vickske

vickske Actief lid

18 aug 2011
    132
    0
    0
    NULL
    zoersel
    Ik kan er van meespreken, heb elke maand kwaaltjes, ook deze maand voel ik weer vanalles, maar heb weer schrik dat mijn lichaam mij voor de gek houdt. Ik zou gewoon afwachten tot NOD en dan testen. Ga dit zelf ook proberen. Veel succes

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.885
    113
    En de kwaaltjes die je na je eisprong hebt, die lijken ook gewoon heel vaak op zwangerschapssymptomen. Zo heb ik elke keer na mijn eisprong pijnlijke borsten en voel ik me heel misselijk met vlagen.

7. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hmm, ja moelijk. Ik had in augustus hele zere borsten, was misselijk en voelde me beroerd. Toen dacht ik echt dat het raak zou zijn. Helaas bleef de test witter dan wit ;)

In september voelde ik juist niets, ja, vlak na de eisprong een beetje zere borsten. Dit hield al vrij snel op. Toch was ik zwanger, zie banner.

Ik hoop voor je dat het raak is bij jou en dat je lichaam je niet voor de gek houdt!

8. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Toen ik juist dacht zwanger te zijn vaag misselijk, zere tepels was het niet zo.
    Die keren dat ik just helemaal niets voelde was het raak

9. mamavanyuna1

1 jul 2011
    13
    0
    0
    postbode
    regio kortrijk
    ja bij yuna voelde ik ook eerst nog niets.
    misschien omdat we er die maand ECHT niet mee bezigwaren. Want achteraf gezien voelde ik wel al dingen.

nu heb ik nog wat bijgekregen.
    constipatie en ontzettende pijn aan mijn baarmoeder.
    lag gisteren echt krom in de zetel van de pijn

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    weet je wat de ellende is met dit soort dingen..
    het kan iets betekenen.. maar het hoeft niet.
    Uiteindelijk zal alleen een test uitsluitsel kunnen geven.
    Moet daarbij zeggen dat ik altijd wel voel dat er iets is..

11. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ik volg dit ook even, ik heb zondag mijn eisprong gehad gevoeld en ovutesten, we hebben heel flink geklust in die periode, en hier vroeg man gisteren wanneer kan jij testen, ik ben er zelf niet op de voorgrond mee bezig doordat ik druk ben met studeren, maar mijn humeur is vreselijk, pijnlijk borsten (heb ik nooit last van), verder de hele dag het gevoel dat ik koorts heb (temp is rond de 37,0 normaal rond de 36,2) , en sinds gisteren misselijk enorm vanmorgen de toiletpot van dichtbij bekeken, en chagrijnig niet normaal.
    Ik herken niets van de vorige keer, wel is het heel vreemd dat ik normaal tussen eisprong en menstruatie buikpijn heb ongeveer 2 weken die soms kolieken opleveren, en nu heb ik geen pijn alleen van de week pijn bij schaambeen steken gedurende een uur toen niets meer dit was donderdag.

we wachten braaf af.!

12. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    het is wel wat vroeg om symptonen te hebben, maar sommige krijgen ze al vanaf de bevruchting. Helaas horen de verschijnselen ook bij de eisprong en naderende menstruatie. Ik was altijd misslijk rond mijn eisprong en dagen erna....hormonen grrr.

Succes

Deel Deze Pagina