de eerste dag van je cyclus met de pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door ylaisa271982, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ylaisa271982

ylaisa271982 Actief lid

8 mei 2007
    393
    0
    0
    Hoi,
    Ik weet dat je niet echt een cyclus hebt als je aan de pil bent..maar ik heb ergens gelezen dat je de eerste dag van je stopweek moet aanhouden..
    Weet iemand dit?
    Ik vraag dit omdat ik wil weten wanneer ik precies kan testen..aangezien ik 2x de pil ben vergeten in de eerste week..en zowel ervoor als na het vergeten sex heb gehad..en ik nu allerlei kwaaltje heb..
    Mijn laatste pil moet ik as dinsdag slikken..maar ik heb geen geduld..mede door die kwaaltjes.

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik zou gewoon je normale ongesteldheidsdag aanhouden als testdag. Dus wanneer je met pil altijd op bijv woensdag ongesteld wordt, dan zou ik in ieder geval die dag afwachten of je ongi komt of niet. Is die er niet, dan zou ik die woensdag of evt die donderdag gaan testen.

Het kan ook zijn dat door de stress van het vergeten zijn van de pil en sowieso door het vergeten van de pil, je lichaam wat van slag is. Hierdoor kan je eerder ongesteld worden, maar ook later.
    Dus t blijft lastig. En alleen ongesteld worden of een test doen geeft je uitsluitsel.

Deel Deze Pagina