Mirena

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door buddhatobuddha, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Bij mij is hij zeker goed gezet!
    Daarna ook nog gecontroleerd door de gyn. Dus in mijn geval gaat verkeerd gezet, niet op.

2. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    ik heb na mijn bevalling bijna 6 maanden geleden ook terug een laten steken en sinds een maand heb ik ook steken , buikkrampen,misselijk smorgends. ik heb al een test gedaan maar deze was negatief. Kan ik toch zwanger zijn of niet ?

3. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Mag ik even wat vragen aan de dames die de Mirena gebruiken??
    Ik zit er ook over te denken,maar heb met andere anticonceptie altijd veel last van een erg laag libido,en van veel extra gewicht erbij,hoe is dit nu bij jullie met de Mirena??

Groetjes Petra

4. leonieke

leonieke Niet meer actief

Ik heb dat ook gehad toen ik nog aan de pil was, met Mirena was het gewoon normaal. Nadat ik de Mirena heb laten verwijderen en weer een eisprong had is het pas helemaal naar wens zeg maar..;)

De Mirena heeft wel hormonen, maar veel minder dan de pil. Bij mij was dat duidelijk te merken aan de mate van bijwerkingen..

5. Laurake

Laurake Actief lid

22 mrt 2011
    245
    0
    0
    bediende/opticien/mama/vrouw
    belgië/Riemst
    Ik heb al 2 jaar mirena en soms idd wat bijwerkingen maar stoor me er niet echt aan omdat het te verwaarlozen valt in mijn ogen!
    Geen menstruatie meer sinds kort:D ook voordeel
    En hier ben ik geen kilootje bijgekomen joepiee
    Zou het zo opnieuw doen na een 2e kindje ooit!

6. Elies25

Elies25 Niet meer actief

IK heb nooit extra gewicht erbij gekregen, sowieso kan dat maar maximaal een paar kilotjes zijn (sommigen beweren van maat 36 naar maat 42 te zijn gegaan, maar dat kan helemaal niet van alleen de pil).

Ik kon zelf alleen nog maar de mirena gebruiken, omdat ik niet tegen de pil kan (als ik met neiuwe strip begin moet ik de eerste nacht standaard ontzettend kokhalzen en drijft mijn haar bijna van mijn hoofd van de misselijkheid, is geen doen!). Ik was er super tevreden mee, nooit last gehad, ook geen bijwerkingen. Libido was niet lager (nu trouwens wel haha).

Deel Deze Pagina