Had je vraag niet gezien. Het gaat op zich wel okay, maar ben echt zoooo moe. Kan mijn ogen niet openhouden als ik op de bank zit en ook met autorijden voel ik hem zitten. Ik heb nog steeds buikpijn, maar nog steeds zwanger dus vandaag misselijkheid begonnen. Vorige keer begon het bij 12 weken en met 14 week lag ik daarom in het zh. Maar verder gaat het eigenlijk prima!
Hebben ze het spiraal laten zitten?. heb je nu extra controles?.. heel veel succes met deze zwangerschap, hoop dat je lekker kan gaan genieten hier helaas nog 4 wkn op wacht ,, drna spiraal er uit.,,
nee spiraal is er nu uit, hij zat zodanig dat ik er alleen maar last van had en gyn dus besloten hem meteen weg te halen. ik heb nu 2 echo's gehad. over 2 weken nog eentje en dan vanaf 16 weken zien wat het gaat doen. Vorige zwangerschap lag ik vanaf 14e week in het ziekenhuis (tot 35 toen ze werd geboren), dus toen had ik wekelijks een echo en dagelijks hartje luisteren. Maar het is eigenlijk de bedoeling dat ik gewoon lekker thuis blijf dit keer. Ik heb sowieso extra echo's ivm mijn medisch verhaal trouwens