op 5 augustus bevallen van 3de kindje 18 november voor het eerst weer ongesteld na bevalling 29 december een mirena spiraal laten plaatsen voor de eerste keer. 15 januari mijn eerste ms na plaatsing spiraal en was dus gelijk ervoor, op tijd maar nu heb ik al sinds die 15de kleine bloedingen, eerst gewoon zoals anders 2dagen licht dan hevig en dan niks meer maar dan tot nu nog steeds klein beetje is dat normaal? gisteren (normaal de 28ste eisprong) voelde ik enorme krampen in m'n onderbuik, net zoals innestelingspijnn ook wat pijn in onderrug en ik moet de laatste tijd super veel gaan plassen is dit allemaal normaal?
Volgensmij is het normaal en noemen ze het spotting. Kan zijn dat je over een tijdje helemaal niet meer bloed en geen menstruaties meer krijgt. Je eisprong houd je nog steeds en dat kan gepaard gaan met die klachten. Misschien kun je je laten testen voor evt blaasontsteking?
Ik geb de symptomen opgezocht en kan zijn van de eisprong Heb altijd pil genomen en eigenlijk nog nooit m'n eisprong gevoeld
Normaal hoor. Ik heb ook een spiraal en ongeveer 4 maanden last gehad van kleine tussentijdse bloedingen. Ik heb begrepen dat je het een half jaar de tijd moet geven. Inmiddels is de spotting gestopt en word ik ook niet meer ongesteld. Heerlijk! Heb nergens meer laat van. Ik zou het dus nog een poosje aanzien.