mirena

Discussion in 'Anticonceptie' started by LittleDevil1987, Jan 27, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LittleDevil1987

LittleDevil1987 Actief lid

Mar 7, 2012
    212
    47
    28
    op 5 augustus bevallen van 3de kindje
    18 november voor het eerst weer ongesteld na bevalling
    29 december een mirena spiraal laten plaatsen voor de eerste keer.
    15 januari mijn eerste ms na plaatsing spiraal en was dus gelijk ervoor, op tijd
    maar nu heb ik al sinds die 15de kleine bloedingen, eerst gewoon zoals anders 2dagen licht dan hevig en dan niks meer maar dan tot nu nog steeds klein beetje
    is dat normaal?
    gisteren (normaal de 28ste eisprong) voelde ik enorme krampen in m'n onderbuik, net zoals innestelingspijnn ook wat pijn in onderrug en ik moet de laatste tijd super veel gaan plassen
    is dit allemaal normaal?

2. LittleDevil1987

Mar 7, 2012
    212
    47
    28
    niemand?

3. twinty

twinty Bekend lid

Jan 20, 2012
    640
    1
    18
    Volgensmij is het normaal en noemen ze het spotting. Kan zijn dat je over een tijdje helemaal niet meer bloed en geen menstruaties meer krijgt.
    Je eisprong houd je nog steeds en dat kan gepaard gaan met die klachten. Misschien kun je je laten testen voor evt blaasontsteking?

4. LittleDevil1987

Mar 7, 2012
    212
    47
    28
    Ik geb de symptomen opgezocht en kan zijn van de eisprong
    Heb altijd pil genomen en eigenlijk nog nooit m'n eisprong gevoeld

5. tlc81

tlc81 Bekend lid

Jan 22, 2012
    684
    127
    43
    Normaal hoor. Ik heb ook een spiraal en ongeveer 4 maanden last gehad van kleine tussentijdse bloedingen. Ik heb begrepen dat je het een half jaar de tijd moet geven. Inmiddels is de spotting gestopt en word ik ook niet meer ongesteld. Heerlijk! Heb nergens meer laat van. Ik zou het dus nog een poosje aanzien.

Share This Page