Hallo! Ik heb 2 weken geleden de Mirena-spiraal laten plaatsen. Alleen ik heb veel last van de draadjes die je (bijna) niet hoort te voelen. Ik voel ze al heel dichtbij zitten zegmaar, dus niet dat je helemaal moeilijk hoeft te doen . Het irriteert ook, want die draadjes krullen dus om tegen de wand . Hebben jullie dit ook gehad? Ik ga wel morgen naar de HA, maar was benieuwd of dit vaker voorkwam.
Hey, Ik voelde ze zelf niet, maar mijn mannetje wel. Dat stoorde dus flink. Tijdens de seks De touwtjes krullen vaak om je baarmoedermond, waardoor je er geen last van hebt. Als dit niet gebeurt (zoals bij mijn 2e en derde Mirena), kan de ha de touwtjes ook korter knippen. Dit is in principe pijnloos. Het verwijderen was nog steeds makkelijk te doen bij mij. Groetjes!
Ik voelde ze toen heeeeeeel soms, man ook heeeel soms. Geen last genoeg dus om ze te laten knippen. HA zei wel: als ze je in de weg zitten, knippen we ze even korter. Gewoon bellen dus! Elmo
Ik heb die ook gehad. Bij mij waren ze korter geknipt maar dan is het wel weer moeilijker voor ze om het eruit te halen wanneer het er weer uitmoet van je zowiezo heb ik niet zo'n fijne ervaring met de spiraal maar ja dat ff terzijde.
Okay, ik zal het wel zien morgen dan! Dankjewel allemaal! Ik zal morgen wel even laten weten hoe het gegaan is. @mamasab: Tja en ik niet zo met de pil, ben door de pil heen zwanger geworden en dat geeft nu helemaal niet meer. Maar nog een kindje zie ik niet zo zitten . Dit zou gelijk staan aan sterilisatie en niet meer ongesteld worden (hopelijk), vond ik ook wel een pro, dus