Bloedverlies :-(

Discussion in 'Zwangerschap' started by Elleke, Jul 4, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

Mar 1, 2011
    1,835
    170
    63
    Dag meiden, vandaag ben ik 8 weken zwanger en hoewel ik het de vorige zwangerschap ook heb gehad maakt het de onrust bij mij niet minder. Na een lange werkdag kom ik net thuis en ga naar de wc, slijm met rood, de schrik van mijn leven. Heb deze zwangerschap 2 keer eerder bloedverlies gehad, maar dan bruin, nu was het echt rood. Na 2 keer vegen was het ook alweer weg. Erg kortstondig dus.. Heb een vaag gevoel in mijn buik, maar heb zo'n spanning, dat het daar ook van kan komen. Ik ben bang! En hoewel jullie niks kunnen veranderen aan het bloedverlies, vind ik het fijn om mijn hart even te kunnen luchten. Heb de vk laatst al gebeld, zij vermoedde dat ik opnieuw last heb van een goed doorbloedde baarmoedermond. Had ik de vorige zwangerschap ook, maar nu was het bloedverlies echt slijm met rood.. Pfff, wat spannend die eerste tijd!

2. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

May 7, 2017
    938
    317
    63
    Female
    Ik heb deze zwangerschap al wel een paar keer een veeg bloedverlies gehad. Inmiddels 12 weken en niks aan de hand. Waar het vandaan komt? Geen idee, maar kan er dus best gewoon bij horen. Ik kijk er nu eigenlijk ook niet meer van op.

3. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Tsja, het hoeft niets te betekenen? Is het nu weggebleven? En wanneer heb je je eerste echo?

Share This Page