hallo.. het klinkt stom en misschien is het dit berichtje niet hieraan bestemd maar probeer het toch,, ik ben zo ontzettend bang voor zwangerschap. dat komt omdat ik vanaf het begin dat ik ermee in aanraking kwam bang was en dat ik sinds een jaartje besef krijg wat met me gebeurd is. inverband met incest. ik gebruik de pil. nooit vergeten nooit uitgespuugd nooit medicijnen. dus ik ga er goed mee om. maar ik zat elke dag in angst want ik dacht dat ik weer zwanger was en ik deed weer veel berichtjes op dit forum zetten en hopen dat iemand mij kon overtuigen. maar dat kan niemand, helaas. ik manipuleer mezelf heel erg. nu doe ik het met condoom en pil en controleer deze emt water. het ging goed totdat het condoom gescheurd is. en nu zit ik weer in angst. hoe kom ik toch van die angst af? en gaat tie ooit weg?
Meid wat lastig zeg. Is het misschien verstandig dat je eens met je huisarts gaat praten? Het lijkt mij dat je de incest nooit goed een plekje hebt kunnen geven. (wat begrijpelijk is met zo iets ingrijpends) Misschien dat hij wat tips heeft of je evt kan door sturen. Heel veel succes hiermee.
Je hebt deze vraag ook aan de verloskundige gesteld. Het is de bedoeling om één keer je vraag te stellen om het forum overzichtelijk te houden. Hier gaat dus een slotje op. Kwebbel