Wat vinden jullie van de naam Minte? We hebben nog even maar ik vrees dat we de tijd nodig hebben om een naam voor ons meisje te vinden. Ik ben van de aparte namen en mijn man niet. Nu kwam ik op de naam Minte. Andere namen die ik ook leuk vind maar mijn man niet weet of hij het leuk vind zijn... Kyra en Niene. Dacht dat een geuzennaam makkelijker zou zijn dan een jongensnaam, maar ook dit is niet makkelijk. Mijn man zit meer aan Lieke of Mila te denken.
Mint / Minthe heb ik zelf meermaals aangedragen hier in de namentopics, dus Minte vind ik ook mooi zoals je begrijpt Mila vind ik ook mooi, maar staat op #1 van meisjesnamen 2016 en Lieke staat ook ergens hoog bovenaan. Ben geen fan van top 10 of top 100 namen.. Lieke vind ik daarnaast niet echt een mooie naam, tikkeltje hard. Kyra vind ik een naam voor een hond (sorry). Niene wel erg leuk, al moet je niet bang zijn dat velen haar (in 1e instantie) waarschijnlijk Nina gaan noemen..
Sorry maar Minte vind ik geen naam. Misschien; Jente Febe Mena Lune Flore Evie Marin Lieve Yinthe Marthe Sabine
Mint(h)e vind ik prachtig! Mila ook trouwens en Niene en Kyra ben ik ook wel enthousiast over . Lieke daarintegen vind ik niks. Mirthe en Nina trouwens ook hele leuke namen. Mijn inziens kunnen jullie dus bijna niet fout gaan
Haha nu nog hopen dat mijn man ze ook leuk vind... Lieke is het voor mij niet helemaal. We hebben nu een N.iels, T.amara , S.verre, S.ofie en J.esper volgens mij moet dat ook We bij passen.
Mooie naam, al zie ik hem liever geschreven met de originele spelling, Minthe dus. Mocht er ooit nog een dochter bij komen staat deze vooralsnog bovenaan. Mijn dochter heet M.ila, dus die vind ik vanzelfsprekend ook geweldig. Wel baal ik dat de naam zo veel voor komt, dus dat is iets wat je zelf even moet kijken of je dat een probleem vind. Niene vind ik ook leuk! (Sverre staat bij mij op nummer 2, leuke smaak heb je dus! ) Lieke en Kyra vind ik minder.
Tot nu toe staan Minthe en Ninthe bovenaan het lijstje en neigen we erg naar 1 van deze namen en deze schrijfwijze.