Wat vinden jullie van de meisjesnaam miron???? Ben nog niet zwanger maar vind deze naam al jaren helemaal geweldig maar je hoort hem verder nooit. Ben dus benieuwd wat jullie van deze naam vinden.
Ik vind het echt een superleuke naam en had hem ook in mijn hoofd voor mijn dochter. (alleen dan geschreven als Myron). Het is hem uiteindelijk niet geworden, we vonden Robyn toch leuker.
Toen ik de titel van het onderwerp zag dacht ik dat het om een jongensnaam ging. Myron is namelijk een Engelse jongensnaam.
Ik ken Miron (uitgesproken als Mieron) alleen als jongensnaam. Een griekse collega (man) van mijn man heet zo.
Ik vind het ook echt een jongensnaam. Maar bijvoorbeeld Maron vind ik weer een meisjesnaam. Of zoals eerder gezegd Mironne.
Leuke naam maar dan wel op z'n Engels als Myron en dan voor een jongen... Marin is wel leuk voor een meisje
helemaal leuk hoor!!! Als jij dat voor je kindje verzonnen/in gedachten hebt dan zal dat vast heel goed gaan passen bij het kindje! Ik zeg dus lekker voor gaan!!
Super leuk voor een meisje! Zou het denk wel eerder als Myron schrijven, maar dat is persoonlijk. Miron is zeker geen rare schrijfwijze.