Wij hebben maandag te horen gekregen dat onze frummel een jochie is, nu vind ik jongens namen erg lastig. Dus mijn vraag roep allemaal jongens namen misschien vind ik er dan 1 tussen alvast bedankt
Geen richtingen waarin we moeten 'zoeken'..?? Mijn lijstje was; Sem, Dex, Roan.. Lijstje van mijn vriend; Jesper, Jesse..
Ik zelf hou de wel van korte krachtige namen! we zijn eigenlijk nog helemaal blanco wat betreft jongens namen
Guus, Gijs, Teun, Bas, Hidde, Max, Cas, Tico, Mart, Thijs, Hein..... pff, dat is wel ongeveer wat ik leuk vind.
Lenn Dex Mick Mees David Wesley Quint Brent Dant(h)e Roan Thijmen Karst Pieter Olivier Mischa Guido Twan Cas
sem zo heet ons zoontje wat ik ook leuk vind is Raf / raph / raff Lenn scott Dexx Daan Boy Mik Bas Tim Tom/thom pelle Joris Jelle Eloy Boaz
weet niet welke richting je het zoek. mijn partner is half italiaans onze zonen heette Mauro en Renzo veel succes
De naam van mijn eigen zoon: Jessy Verder zou ik leuk vinden voor een 2e jongen Sam/Sem Thomas Chris Noah Jayden Quint(en)
Roan zo heet mijn zoon! Nu ook op zoek naar een jongensnaam voor ons 2e kindje, meisjesnaam hebben we al!