Menstruatiepijn na terugplaatsing

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Esthertje80, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Ik zit de hele middag al te googelen en te zoeken op deze pagina, maar kan er vrij weinig over vinden.

Ik heb donderdag een terugplaatsing gehad, maar ik heb nu steeds een beetje menstruatiepijn, en een beurs gevoel in mijn onderbuik als ik er op druk.
    Ik vroeg me af of dit normaal is.
    Zijn dit misschien nog mijn eierstokken die geirriteerd zijn na de zeer pijnlijke punctie, of is het gewoon van de progestan?

Ik weet het niet, en zou het wel willen weten :)
    Dit is mijn eerste IVF poging, dus ik weet totaal niet wat ik wel en niet moet voelen.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

He meid,

Gefeliciteerd met jullie tp!

Het kan van de punctie komen, van de stimulatie, van de tp en van een innesteling of juist niet....
    Kortom: kan van alles zijn!
    Ik had ook vaak nog wel buikpijn na een ivf behandeling.

Drink echt veel! Hou jezelf goed in de gaten ivm overstimulatie.
    Succes met je wachtweken!

Elmo

3. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Dankjewel Elmo...

Was er al bang voor dat het van alles kan zijn. Nou ja ik wacht het wel af.
    Er waren geen eitjes meer te zien voor de TP, dus overstimulatie zou niet kunnen toch? Of kom ik nu heel naief over ;)

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Overstimulatie krijg je niet van follikels die "blijven zitten" hoor!
    Dat komt puur door je hormoonhuishouding.
    Je leeggezogen follikels vullen zich meteen weer met vocht dus daardoor kan je eierstok ook nog gevoelig zijn.
    Echt voor de zekerheid goed drinken hoor en blijf je twijfelen...morgen gewoon even met de afd. bellen!
    Zij hebben je dossier en kunnen je vast beter geruststellen.
    Maargoed, overstimulatie heeft dus niet zoveel te maken met aantal follikels maar meer met je hormoonwaardes!
    Elmo

5. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Ik had gebeld de dag voor de TP
    Toen zei ze, als je kilo's aankomt en opzwelt, koorts krijgt en misselijk word, dan is er kans op overstimulatie. Maar dat had en heb ik niet.
    Het word ook met de dag minder, alleen die menstr. kramp voel ik af en toe zo goed.

Nou goed, ik ga afwachten en mijn lichaam in de gaten houden.

Dat van die overstimulatie wist ik wel, maar soms kan ik de dingen echt even niet meer uit elkaar houden hoor. Ben al half gyn geworden door al die feiten, medicijnen en termen, maar soms .... haha

Deel Deze Pagina