Hallo iedereen, Ik ben nu (bijna) 39 weken zwanger en zal dus binnenkort gaan bevallen.We weten het geslacht dit keer niet.. Erg spannend allemaal mr nu begin ik opeens te twijfelen over de jongensnaam. Mijn vriend en ik vinden de naam erg leuk mr ik twijfel over de uitspraak. We willen het graag zo gaan schrijven: Robin en dan de uitspraak met korte o dus uitspreken als Robbin.. Wat vinden jullie?
Super leuk natuurlijk...al zou ik persoonlijk voor die met lange 'o' gaan...ben beetje bevooroordeeld, want zo heet mijn eigen kleine mannetje!
Erg leuk, en ook de meest logische uitspraak. Hij stond ook hoog op mijn lijstje, maar mijn man vindt m niet leuk, jammergenoeg.
leuk, ik vind het voor beide kunnen, ik ken namelijk ook meisjes met die naam en dan zowel Robin als Robbin
Ik vind het niet zo'n mooie naam, vind 'm voor een meisje veel leuker. Ik zou de spelling zo laten, volgens mij gaat de uitspraak die jullie willen meestal gewoon goed.
Voor mij is het ook nog steeds een jongensnaam. Maar dat heeft ws te maken met de 1e ervaring bij die naam .
Leuk! Mijn broer heet ook zo, ook met de korte o gesproken. Een neefje heet Robin maar dan uitgesproken als Roobin. Vind ik toch minder leuk.