Had het eigenlijk alleen nog bij de juni-mama's gemeld, maar nu toch ook maar even hier! Op 8 april is onze dochter Mirthe Frederique geboren. Mijn liezen braken onverwacht met 31 weken en 5 dagen, heb drie dagen in het ziekenhuis gelegen met wee-remmers en na 68 uur weeën is ze met veel duw/trek en perswerk geboren op de dag dat ik precies 32 weken zwanger was. Dit was de magische grens om niet naar een academisch ziekenhuis te moeten en ook de grens waarop prematuren eigenlijk altijd wel goed ontwikkelen! Wel 8 weken te vroeg dus en ze ligt dus nog even in het ziekenhuis, maar het gaat geweldig goed en we verwachten Mirthe in de week van 6-13 mei mee naar huis te kunnen nemen... Ze is nu 45 centimeter, woog bij de geboorte 1790 gram, inmiddels 2120 gram. Groetjes Judith
gefeliciteerd wat fijn zeg dat alles naar omstandigheden zo goed gaat! Geniet ervan! super dat ze binnenkort al mee naar huis mag!
gefeliciteerd! Jij bent alvast de eerste van de juni-mama's, gelukkig gaat alles goed met mirthe! liefs radna
ja meid de eerste echte juni mama is bevallen! en nu wij nog! maar hopen dat ze bij ons nog ff blijven zitten! Van harte gefeliciteerd bij deze nog ! en het is echt een wonderschoon meisje! Knap werk geleverd mama dikke kus en knuff
Nogmaals van harte gefeliciteerd. Wou net aan je vragen hoeveel Mirthe inmiddels weegt maar toen zag ik dit berichtje waarin je het vermeld. Geweldig dat ze het zo goed doet! Liefs, Bibi