ik weet niet of mijn vraag hier op de juiste plek is maar, ik zat naar een kinderwagen te kijken, en vind de Joolz ZZZ wel een leuke kinderenwagen. Er zijn dus twee types, De Joolz ZZZ One prime en de Joolz ZZZ One grand, maar ik zie het maar niet. Zijn er hier mensen die het verschil weten van die kinderwagens?
Ik heb gekeken voor je en zo via de site zie ik niet echt verschillen, behalve de kleuren waarin de wagen te koop is. Misschien even naar een babywinkel gaan en vragen aan een medewerker/mederwerkster van de winkel wat de verschillen zijn! Die kunnen je het vast prima uitleggen/vertellen!
Kenmerken Joolz ZZZ One Prime Verstelbare duwstang (voor een lichaamslengte van 1.50 m tot 2.05 m) Onafhankelijke vering van de achterwielen Dubbele lagers in de wielen (onderhoudsvrij) Gemakkelijk verwijderbare wielen Bijzonder wendbaar en manoeuvreerbaar Vergrendelbare zwenkwielen Rijdt goed in de stad, het bos, het weiland of op het strand Vouwt mét of zonder stoeltje compact op Opgevouwen rechtop weg te zetten Te gebruiken in combinatie met een autostoeltje Inclusief regenhoes Inclusief de afgebeelde boodschappenmand 24 maanden garantie Goedgekeurd conform de veiligheidsnormen: EN 1888:2003 (+A1, A2, A3 2005), EN 1466:2004 Stoeltje Kantelbaar in zit-, half lig, of lig stand Omkeerbaar en in 2 richtingen te plaatsen Uitritsbaar en makkelijk wasbaar Extra hoog geplaatst stoeltje Voorzien van ProAir Foam Mesh Verstelbaar voetensteuntje Veiligheidsbeugeltje aan 2 kanten te openen Zonnekap Reflecterende accenten Verkrijgbare accessoires Verzorgingstas Slaapzak Parasol Boodschappentas Boodschappenmand Regenhoes wieg Pompje Adapters voor Maxi-Cosi
Kenmerken Joolz ZZZ One Grand Verstelbare duwstang (voor een lichaamslengte van 1.50 m tot 2.05 m) Onafhankelijke vering van de achterwielen Dubbele lagers in de wielen (onderhoudsvrij) Gemakkelijk verwijderbare wielen Bijzonder wendbaar en manoeuvreerbaar Vergrendelbare zwenkwielen Rijdt goed in de stad, het bos, het weiland of op het strand Vouwt mét of zonder stoeltje compact op Opgevouwen rechtop weg te zetten Te gebruiken in combinatie met een autostoeltje Inclusief regenhoes Inclusief de afgebeelde, in kleur bijpassende boodschappenmand 24 maanden garantie Goedgekeurd conform de veiligheidsnormen: EN 1888:2003 (+A1, A2, A3 2005), EN 1466:2004 Stoeltje kantelbaar in zit-, half lig, of lig stand Omkeerbaar en in 2 richtingen te plaatsen Uitritsbaar en makkelijk wasbaar Stoffen delen los verkrijgbaar Extra hoog geplaatst stoeltje Voorzien van ProAir Foam Mesh Verstelbaar voetensteuntje Veiligheidsbeugeltje aan 2 kanten te openen Zonnekap Reflectoren Verkrijgbare accessoires Wieg/Kinderwagenbak Verzorgingstas Slaapzak Parasol Boodschappentas Pompje Adapters voor Maxi-Cosi
Een wandelwagen die aan alle eisen voldoet die een moderne ouder aan een wandelwagen stelt. Joolz ZZZ One staat voor innovatief design. Handig voor jou en ­comfortabel voor je kind. Wat is het verschil tussen de ZZZ One Grand en de ZZZ One Prime?Het enige wat verschilt tussen deze 2 versies, is de stof. De Prime bestaat uit een kleur, en de Grand bestaat uit 2 kleuren; Indigo-Creme, Anthracite-Olijfgroen of Zand-Oranje. Verder is zowel het onderstel, de bak en de techniek precies hetzelfde. Kenmerken Joolz ZZZ One Grand Verstelbare duwstang (voor een lichaamslengte van 1.50 m tot 2.05 m) Onafhankelijke vering van de achterwielen Dubbele lagers in de wielen (onderhoudsvrij) Gemakkelijk verwijderbare wielen Bijzonder wendbaar en manoeuvreerbaar Vergrendelbare zwenkwielen Rijdt goed in de stad, het bos, het weiland of op het strand Vouwt met of zonder stoeltje compact op Opgevouwen rechtop weg te zetten Te gebruiken in combinatie met een autostoeltje Inclusief de afgebeelde boodschappenmand Inclusief regenhoes 24 maanden garantie Goedgekeurd conform de veiligheidsnormen: EN 1888:2003 (+A1, A2, A3 2005), EN 1466:2004 Stoeltje Kantelbaar in zit-, half lig, of lig stand Omkeerbaar en in 2 richtingen te plaatsen Uitritsbaar en makkelijk wasbaar Extra hoog geplaatst stoeltje Voorzien van ProAir Foam Mesh Verstelbaar voetensteuntje Veiligheidsbeugeltje aan 2 kanten te openen Zonnekap Reflecterende accenten voor extra veiligheid Verkrijgbare accessoires Wieg/Kinderwagenbak Verzorgingstas Slaapzak Parasol Boodschappentas Boodschappenmand Regenhoes wieg Pompje Adapters voor Maxi-Cosi Joolz Joolz ZZZ One Grand Indigo Combi