bh

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mona23, 16 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mona23

mona23 Niet meer actief

waar verkopen ze zwangerschaps BH's. Ik merk dat die van mij te klein worden.

Hebben ze die bijv. bij de Livera?

En hoe zit het als je borsten nog meer groeien, dan heb ik steeds een nieuwe BH nodig. Ik ben nl pas bijna 10 weken

2. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    die van de hema zijn heel erg fijn
    die groeien met je mee
    ze hebben die in het wit en zwart

suc-6 ;)

3. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ze hebben ze bij Livera, Hunkemoller, Hema, Prenatal. Dit zijn meegroeibh's dus je kan er lang mee doen. Als je op het eind nog hard groeit dan zou ik dan een voedingsbh kopen als je BV wilt gaan geven.

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hema inderdaad en niet duur! ideaal :)

5. mona23

mona23 Niet meer actief

gaan die ook tot grote maten bij de hema, ik heb nu namelijk 95 E

6. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    die bij Hema vind ik persoonlijk niet fijn, ik heb ook cup E momenteel. En dan vind ik een beugel toch wel prettig. Ik heb de mijne gekocht bij de Prénatal, eentje van Anita maternity. En die zit perfect. Ze verkopen ze trouwens ook bij Livera. ze zijn wel prijzig, €50,-, maar ik geeft liever iets meer uit voor een goede pasvorm aangezien ze nogal opvallend aanwezig zijn :rolleyes: .

7. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    die gaan maar tot maar d bij de hema.
    en het verschilt ook nog per regio volgens mij.
    ik heb zelf ook e en bestel ze via internet bij prenatal die zitten voor mij goed.
    ik heb wel even goed moeten zoeken voor ik een goede gevonden had maar het is wel gelukt.
    succes.

8. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik heb er 1 van de livera en 1 van de hönkemoller ik laat t daar opmeten dan weet ik dat ik me maat op dat moment heb en ze dus nog een stuk door kunnen groeien voor ik eruit groei..
    die van livera was 35 euro en zit echt vet lekker!

9. mona23

mona23 Niet meer actief

dankjewel , dan kijk ik vanmiddag eens bij de livera.

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja maar je moet oppassen met beugels kan je best last van krijgen (schijven in je borst enzo) niet iedereen krijgt dat maar het is toch een gevoelig punt om last van te krijgen, daarom zijn ze gemaakt zonder beugels, ik kon er de vorige zwangerschap nog geen beugel bijhouuden of er zat al een bobbel, deze zwangerschap helemaal geen last van.. dus is kwestie van proberen maar wel uitkijken..

11. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik had dat inderdaad al met mijn niet meer passende "gewone" bh's, auw! Met de meegroeier gaat het tot nu toe goed, nergens last van. Maar ja, ze kunnen natuurlijk ineens weer een groeispurt maken en dan past deze misschien ook niet lekker meer.. afkloppen maar :) Vind ze zo wel groot genoeg eigenlijk :( .

Deel Deze Pagina