Hoi allemaal, Ik heb mij vanavond geregistreerd op deze pagina. Sinds zes maanden proberen mijn vriend en ik zwanger te worden. De laatste twee cyclussen waren 31 en 33 dagen. Vandaag zit ik op dag 40 van mijn cyclus. Erg spannend dus! Vorige week hebben wij een test gedaan, maar deze bleek negatief. Afgelopen maandag hebben wij nogmaals een test gedaan van Clearblue en deze gaf een heel vaag, bijna niet waarneembaar streepje weer. Hier werden wij eigenlijk alleen nog maar meer onzeker van. We hebben ons voorgenomen om morgenochtend weer een test te doen. Ik heb nu alleen gister een drupje bruinverlies gehad. Vandaag was het al wat meer dan een drupje. Normaal gesproken heb ik dit bruinverlies voorafgaand aan mijn ongesteldheid. Ik hoop dus maar dat het hier niets mee te maken heeft. Ik wil dit zo graag! Het is echt mijn liefste wens! Ik hou jullie op de hoogte! Groetjes, Hormoonmeisje
Bruinverlies of zelfs bloedverlies betekent niet automatisch dat het is misgegaan hoor! Ik hoop voor je dat alles goed zit. Succes!
Hey meiden, Bedankt voor jullie reacties! Helaas mocht het toch niet zo wezen. Vandaag op dag 42 van mijn cyclus ben ik toch ongesteld geworden... Ben behoorlijk verdrietig. Ik dacht echt dat het raak was... Weten jullie hoe het kan dat je pas op dag 42 ongesteld wordt terwijl de maanden hiervoor de cyclus een stuk korter was en ik nu ook echt symptomen leek te hebbeb? Bedankt alvast voor jullie reacties! Groetjes,
Wat jammer Hormoonmeisje... ik hoop voor je dat het wel snel (weer?) raak is. Heb je geen foto van je test? Misschien kunnen de "deskundigen" hier wel zien of het een echt streepje was en weet je of het wel of geen miskraam is geweest.
Hoi Sina, Nee, ik heb geen foto van de test. Stom aangezien ik het er wel nog over had. Het was immers zo een onduidelijk streepje. We hadden wel nog op de website van Clearblue voor meer informatie gekeken. Daar zag je een foto van een soortgelijk vaag testresultaat en dat was toch zwanger. Stel dat dit een vroegtijdige miskraam was. Moet ik dan nog ergens rekening mee houden? Langs de dokter bijvoorbeeld en kunnen we het deze maand dan gewoon weer proberen? Ik hoop dat ik nog wat van je hoor. Ik heb verder eigenlijk niet echt veel mensen met wie ik hier over zou kunnen praten (behalve mijn vriend uiteraard). Ik wil het ook niet groter maken dan het is. Ik snap dat het veel erger is als dit gebeurd en je al veel langer zwanger bent. Desondanks ben ik behoorlijk van slag. Ik wilde het zo graag....
Ik zou ff in de gaten houden of je veel blijft bloeden , en als je twijfelt ff bellen naar vk , een streepis een streep op een zs-test , dus waarschijnlijk was je toch echt zwanger! Sterkte ermee , knuffel M@rjon
Hoi, Zelfs een bijna niet te zien streepje is een streepje en wil zeggen dat HCg aanwezig is/was. Als je een miskraam hebt gehad doen ze er eigenlijk niets mee pas als je 2 miskramen na elkaar hebt gehad kom je in aanmerking voor een onderzoek. Intussen zou ik me niet teveel zorgen maken. Veel succes met zwanger worden! Gr, Kid
Bij mij was mijn eerste test ook heel erg vaag. Alleen als ik hem naar het licht toedraaide was er heel vaag een streepje te zien. Na een week heb ik nog een test gedaan.En ik was echt zwanger helaas ging het na 10 weken fout. Dus je was wel degelijk zwanger. Hopelijk heb je binnenkort weer een positieve test dikke knuffel
Hoi Marjon, Ja hoor het gaat wel goed met me. Lief dat je het vraagt. De eerste paar dagen was ik best verdrietig (mijn vriend ook wel een beetje), maar nu gaat het goed hoor. Ik denk positief en hoop er deze maand weer wat van te maken! We doen in ieder geval ons best en genieten van elkaar. We gaan over 1,5 week lekker naar de Dominicaanse Republiek om even goed te ontspannen. Liefs, Hormoonmeisje
das goed relaxn daar ! Zijn wij met huwelijksreis naar toe geweest! veel plezier en laad dat batterijtje maar op met positieve energie !
ik heb dat wel vaker gehad, dan wil je heel graag zwanger zijn en dan ben je ineens een paar dagen overtijd, vervolgens haal je eentest op en die geeft aan Negatief en de dag erna wordt je ongesteld, ik denk dat het gewoon tegengehouden wordt door je lichaam op dat moment, juist omdat je het zo graag wil