Bijna was je geboren, zou de dagen nu aan het aftellen zijn.. Maar helaas mocht het niet zo zijn ben er boos verdrietig en van alles om maar het helpt niet elke dag denk ik er nog aan..hoe was het geweest nu hoe zou je eruit hebben gezien was je een jongentje of een meisje anders stond hier je bedje..ik word er gek van ik wil mijn baby terug! ! !
Dankjewel lief van je! Ja een en al ellende bah zoiets blijf je voor altijd herrineren Zou onmogelijk moeten zijn die miskramen, doodgeboren kindjes en de dood helemaal eigenlijk bah Liefs
meis wat vervelend voor je ik weet wat je doormaakt. ik heb 22 januari me kleine spruit verloren. na al eerder een mk gehad te hebben. maar me man en ik zijn doorgegaan en nu heb ik gistere getest *tevroeg* maar gistere gaf de test positief aan *2 keurig lichte streepjes* ik moet a.s zaterdag ongi worden maar hoop vanharte dat het weg blijft en dat ik een week ofzo later een positieve test in handen heb. En meis geef de moed niet op *dat is makkelijker gezegt dan gedaan* maar weet je kleine spuit dat nu rond gaat als een engeltje weet dat het niet jou schuld is. het is iets wat helaas voor komt maar bekijk het van een andere kant je lichaam stoot het niet af zonder reden. meis heeeeeeel veel suc6 en houd moed meis! groetjes deeske
wat een verschrikkelijk lief berichtje! Wat erg van je mk zou verboden moeten worden Maar natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap ik hoop voor je dat alles goed gaat en dat je over 9 maanden een gezond kindje in je armen mag houden! Ik ga voor je duimen! Ik wou dat ik zo snel verder kon na mijn mk maar helaas is dat niet het geval mijn lichaam werkt me dubbel en dwars tegen..ben nog geen 1 x uit mezelf ongi geworden na de mk alleen door een kuur..nu is er PCOS vastgesteld had ik weer een andere kuur gekregen om ongesteld te worden nou daar moet ik dus mee stoppen want ik zit helemaal onder de rooie vlekken en heb over mijn hele lichaam jeuk zo kom ik nooit verder ben er op het moment helemaal zat van en de moed zakt me aardig in de schoenen als ik eerlijk moet zijn Geniet van je prille zwangerschap ookal is dat heel moeilijk kan het me voorstellen maar als jij blij bent is je "baby" ook blij aan stressen heb je niks ën dat is ook niet goed voor je baby Liefs
dat is idd vervelend na me eerste miskraam kon ik ook niet verder ik kreeg last van cystes in/bij me eileiders dat was erg vervelend maar na 2 maanden konden we gelukkig weer verder. toen dacht ik december zwanger te zijn was al meer dan een maand overtijd. en kreeg op 21 januari een bloed test omdat urine testen niet duidelijk waren. daar zou ik woensdag de 23ste de uitslag van horen. Ik was bang want was de dinsdag er voor gaan vloeien. en toen ik de spreek kamer van de arts binnen kwam ging ik door een hel want ze feliciteerde me omdat ik zwanger was. ik zakte daar echt ineen en heb verteld tussen het snikken door dat ik die dinsdag was gaan vloeien. ze schrok er heviog van en stelde me gerust dat het een bloedingkje is die vrouwen vak krijgen om wat voor reden dan ook. maar ik voelde het niet als gewoon dus werd er een echo gemaakt(de maandag had ik ook een echo en toen zat er minden in een vruchtzakje) en nu was alles helemaal leeg dus ik werd door gestuurd naar de hoofd fertiliteits verpleeg kundige en die vertelde me dat ik niet hoefde te huilen omdat het wss door me over gewicht kwam en voor zij me echt wil verder helpen moet ik dus eerst 10/15 kg kwijt raken. maar nu heb ik wss haar hulp helemaal niet meer nodig groetjes Deeske[/quote]
Heel veel sterkte LL Ik weet hoe je je voelt, ik mis mijn kindje ook nog elke dag. Ik zou nu al met een dikke buik rondlopen, maar helaas. In plaats daarvan ongesteld, het is niet eerlijk! xx