is dit indalen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lauren02, 6 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauren02

Lauren02 Actief lid

21 feb 2014
    169
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

even een vraagje. Ben nu 32+3 en heb sinds gister last van een soort menstruatiekrampen m.n. onderin de rug. Vannacht werd ik er wakker van, toen trok het ook wat door in m'n bovenbenen. Soms voel ik het aan de voorkant ook, net of het m'n darmen zijn en ik nodig naar het toilet moet wat dan niet zo is.
    Zou dit het indalen van de baby kunnen zijn?

2. Sonja1979

Sonja1979 Actief lid

29 dec 2013
    152
    0
    0
    Ede
    Persoonlijk denk ik dat het voor indalen nog wat vroeg is. Aangezien dat meestal pas in de laatste weken van je zwangerschap gebeurd. Wel kan het zijn dat je nu al last hebt van de zogenoemde oefenweeen. Ikzelf heb daar ook al last van vanaf week 31. Heel vervelend en helaas niks aan te doen. Als je twijfelt, gewoon je vk bellen, daar is ze voor.

3. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Het kan wel het begin van indalen zijn. Dat begon bij mij ook rond 32 weken, en afgelopen woensdag van vk te horen gekregen dat onze uk al helemaal ingedaald is en vast ligt. 't Is vroeg, maar het kan dus wel, en zegt helemaal niets over de bevaltermijn (dat heeft mijn vk althans gezegd...)
    De klachten die je beschrijft had ik ook...

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kan hoor.
    Finley daalde overigens pas bij 39 weken in, maar het voelde net zo als jij omschrijft. Dacht dat ik ongesteld ging worden, zeurende aanhoudende pijn. Dit duurde een nacht en toen was het weer over.

5. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Kan best hoor. Toen ik met 32 weken bij de vk kwam was mijn meisje ook al onderweg naar beneden. Met 34 was ze ingedaald

6. Candle26

Candle26 Niet meer actief

Mijn kindje is nu met 32 weken ook al ingedaald en ligt vast dus dat prima. Begint vaker vanaf 30 weken

Deel Deze Pagina