Ik vroeg me of het normaal kan zijn om elke dag een klein beetje bloed te verliezen. Nu al een week elke dag een paar sliertje, soms bruin en soms rood. Vandaag ietsje meer. Moet ik mij zorgen gaan maken? Ik heb verder geen krampen, ik denk dat ik wel een beetje last van mijn banden heb.
Ik heb dit rond 6 weken een dag of 5 gehad en het was niks ernstigs. Veel vrouwen hebben tijdens de zwangerschap een beetje bloedverlies. Zolang je geen grote stolsels verliest en geen krampen hebt zou ik me er niet zo druk om maken! Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan daar weet ik alles van haha.
Ik snap dat dat heel erg vervelend is, zelf zou ik dan toch contact met de VK opnemen, zij hebben er toch ervaring mee.
Ik heb de vk vanmorgen al gebeld maar bij ons is het zo dat je dan een antwoordapparaat krijgt en dan bellen ze terug. En ze heeft helaas nog niet teruggebeld.
Goed dat je gebeld hebt iig. Hopelijk bellen ze snel terug. Bloedverlies hoeft niet altijd iets verkeerds te betekenen. Zeker nu alles down under beter doorbloed is, wil er nog wel eens een vaatje knappen oid.
bij mijn dochtertje hen ik elke dag wat bloed verloren tot 20 weken. Heeft de vk nog gebeld en hoe is het nu?
Bij mijn zoontje heb ik mijn hele zwangerschap bloedverlies gehad. Was bij mij niets aan de hand gelukkig.
Fijn om te horen dat het gewoon goed kan gaan als je bloed verliest. De vk heeft helaas nog niet teruggebelt. Ik heb aan het einde van de middag nogmaals ingesproken. Als ze morgen niet terugbelt, denken jullie dat het dan gerechtvaardigd is om het 06 nr te bellen? of kan ik beter wachten tot na het weekend? jullie heben me wel al een beetje gerustgesteld hoor!
Ik heb bij mijn dochter de eerste 15 weken bloedverlies gehad (soms roze bij het afvegen tot bloedverlies wat letterlijk mijn broek in gutste). Ik heb het de laatste 10 weken van haar zwangerschap ook gehad. Er ligt een gezond meisje van bijna 2 in het kamertje naast me. Nu bij de jongens heb ik vanaf week 18 bloedverlies. Meer dagen wel dan niet... Het is heel vervelend, want het maakt je onzeker. Maar tot nu gaat alles goed. Ik ben wel goed onder controle geweest bij de gynaecoloog en elke keer dat het heviger wordt onderzoeken ze wel de oorzaak. Tot op heden niets gevonden... Maar ik zou het zeker met je verloskundige bespreken. Als jii je zorgen maakt mag je zeker bellen! Succes!