Het is nu 5 dagen geleden dat ik een curretage heb laten doen, die ochtend kreeg ik hevige buikpijn. Had al 2 weken bloedverlies, maar met die buikpijn toch naar de gyn gebeld. Moest via spoed binnen komen... Heb daar een echo gekregen en je zag het direct. Het hartje klopte niet Heb direct beslist om een curretage te laten doen. (zag het echt niet meer zitten om nog langer in die onzekerheid te zitten, want we zaten namelijk al 2 weken in onzekerheid door dat bloedverlies) Nu alles is goed verlopen, ben wel een nachtje moeten blijven door kleine problemen met men blaas. Overdag valt mijn verdiet mee, heb hier nog een dochterje van 2 rond lopen maar s'nacht kan ik niet slapen... ik moet er steeds aan denken!!! En dan nog sommige commentaren. Vooral die van mijn schoonmoeder, die had gezegd "er zijn ergere dingen int leven" Ik ben echt razend é, ik weet niet wat ik ga doen als ik ze ga zien. Nu vandaag is men fotokadertje toegekomen waarin ik de echo heb gestoken en deze krijgt een mooi plaatsje in onze woning. Ons vlindertje zullen we nooit vergeten. Ik moest even men hart luchten...
lieve meid ik snap zo goed hoe je je voelt.. je gaat het ziekenhuis zwanger in en je komt met lege handen thuis . Fijn dat je overdag nog een afleiding hebt die had ik ook gelukkig maar idd snachts ben je alleen met je gedachtes en dat is soms angstaanjagend. Ik zat steeds met me hoofd waarom alle 2 en niet 1 waarom?( zwanger van een 1 eiige tweeling) Hebben de hartjes nog mogen zien van de tweeling en 1.5 week later kwam er een nachtmerrie uit. Het gemis dat blijft maar van de pijn gaan gelukkig de scherpe kantjes eraf.
Hey Lieselore, Langs deze weg ook nog eens veel sterkte gewenst. Jullie vlindertje waakt over jullie. Laat je gevoelens maar bovenkomen, geef jezelf tijd om het een plekje te geven... Het is je kindje, hoe klein ook! Niets aantrekken van stomme opmerkingen, ze weten niet beter...en naar je schoonmoeder toe, als ze nog eens zoiets zegt antwoord haar dan eerlijk. Als je er nu al teveel mee zit zeg het haar dan nu al. Voor jullie is dit op deze moment wel het ergste wat kon gebeuren en dat julle er wel verdriet om hebben. Misschien beseft ze dan hoe hard ze tegen e was. Kop op, he meisje.....xxxx
merciekes é. Denk niet dat ze dat ooit zal beseffen. Ze is zo. Voor mijn miskraam als ik juist bloedverlies had zei ze; 'wat als de gyn zegt dat je moet platliggen, dan is het toch beter dat je een miskraam hebt' Dan heb ik haar al mijn gedacht gezegd, dak veel liever plat lig dan men kind te verliezen ze. Ze is gewoon zo !!!