ach jeee....niet gedacht dat ik het zou zeggen en begreep ook niet datvrouwen na de bevalling hun bolle buik zouden missen maar toch ishet zo. toen ik zwanger was had ik er schoongenoeg van..kreeg nie eens zelf mn sokken aan maar nu..zuchhtt mis ik mn buikie zo erg.tuurlijk ben ik blij met mn zoontje maar bij een volgende zwangerschap zal ik meer genieten van mn buik dan bij deze want ik mis het ontzettend en het isniet zo dat ie zo 1,2,3 terug komt wilde ik ff kwijt
ik herken het ook hoor! ik mis het zo ontzettend, natuurlijk ben ik hardstikke blij met mn dochtertje, maar ik wou dat ik er VEEL meer van genoten had.
ja hier hetzelde ben je zwanger dan kan ie bloedje irritant zijn maar hij is zo mooi en heerlijk en je draagt hem zo met trots ik heb beide keren enorm genoten van mijn buik (moet ook wel als je met 3 maanden al 6 maanden zwanger lijkt haha) bij ons meisje vond ik mijn buik vreselijk omdat we een punctie kregen en iets niet goed bleek te zijn (wat later wel goed was trouwens) werd ik zo verdrietig als ik mijn buik zag (zo'n constante herrinering) heeft wel even geduurd voordat ik erover heen was (na ook nog vruchtwater verlies en een virus te hebben gehad) pas met 25 weken werd ik een beetje relax..