mn kraamtijd is zo snel gegaan voor mn gevoel, was ook alleen maar bezig met bv die niet lukte en mij druk maken over bijv mn schoonfamilie etc etc.. ik mis die tijd echt wel een beetje, had echt een super kraamverz. die echt alles voor ons deed. hebben meer vrouwen dit?
hoi ja ik heb het zelfde hoor.. ik had ook een fantastsche kraamverzorgende en het klikte goed vanaf het eerste moment.. mis ook vooral de goede raad en het kletsen wat we deden.. ach we redden het wel maar het is wel een stukje tijd die je niet over kan doen. sterke
Ooh, ik snap wat je bedoeld....Ik mis voornamelijk de kraamhulp. Ze was super!! Ik heb ook tranen met tuiten gehuild toen ze weg ging. En nu ik weer alleen ben het grootste deel van de dag, mis ik echt iemand om tegenaan te kwekken.
herkenbaar! ik mis het ook! had ook een super lieve vrouw. en in plaats van te genieten, was ik alleen maar bezig met me druk te maken over onbelangrijke dingen stom...stom...stom want je kunt het nooit meer overdoen.
Echt missen niet, maar ik vond het wel een hele bijzondere week. Wij hadden ook een super kraamverzorgende, die echt alles deed. Ik vond de kraamvisite echt enorm gezellig. Samen met mijn man 's nachts eruit (ik kon niet naar beneden lopen de eerste 3 dagen) die ging dan een flesje maken ik verschoonde onder tussen haar luiertje. Daarna nog lekker een half uurtje kroelen met z'n drieen met alleen een nacht lampje aan zucht...... Heb er echt van genoten 's morgens om half 9 stond de kraamverzorgende weer aan de deur, maakte dan een ontbijtje, deed de controles dan ging ik douchen en werd het bed lekker verschoond. Daarna lekker onze dochter badderen en verzorgen.
Het is een bijzondere week en ookal was ik blij dat we ons huis weer voor onszelf hadden heb ik het alle drie de keren gemist. Het heeft iets magisch, in de kraamweek draait alles om jou en de baby en mag je lekker uitrusten. Na deze dagen moet j ere gewoon weer tegenaan.
Ik heb het niet echt gemist maar kijk wel terug naar een super bijzondere tijd. Ik kan het me in jou situatie wel voorstellen dat het mist als je bijna alleen met met BV bezig bent geweest. Geniet dan maar extra van je verlof
Ik ken het gevoel. Ik heb mn kraamtijd ook heel erg gemist. Dat kwam vooral omdat het mijn eerste kindje is en ik niet weet wat ik moet verwachten van zo´n kraamtijd. Als ik er op terugkijk was het een heeerlijke week, maar wel met een bruut einde. Mijn eennalaatste dag moesten we met spoed met Levi naar het ziekenhuis ivm krentenbaard. Dus aan mijn kraamtijd kwam een heel abrupt einde. Je wordt dan even keihard van je roze wolk getrapt. Bij de volgende ga ik 49 uur kraamhulp aanvragen en er nog meer van genieten! Nu pas besef ik wat een heerlijke tijd het was.