mis zwanger zijn nu al

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door bengel, 1 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

ik wil ook weer....snik snik. Maar ik slik nu de minipil en we wachten nog even, wil eerst even genieten. En als het weer zover is dat we weer een kleinje willen voelen we het vanzelf wel snap je?, net zo gedaan bij de eerste...

even bijkomen ook en ik geef bv en wil niet drie jaar lang alleen maar bv geven dus nog even wachten!

2. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    hi meis, ik miste het zwanger zijn ook heel erg. Die lekkere grote mooie buik.... **zwijmel** moet alleen nog echt niet denken aan een tweede wil eerst nog volop genieten van Jenna en ben ook bang dat de BI terug komt tijdens de 2e zwangerschap

3. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    yep herkenbaar! Hier tussen onze meiden 51 wkn verschil. Heerlijk vindt ik het.. en toch.. nu dat onze jongste 5,5 mnd is.. toch weer beetje dat gevoel van zwanger zijn missen..

Praat mezelf dan maar weer met beide benen op de grond want ten 1e 3 kids zo kort op elkaar zou wel erg pittig worden en ten 2e wat als dit gevoel er gewoon bij hoort.. zou je iedere keer bij dit gevoel weer een poging moeten doen om zwanger te raken? ben bang dat ik dat uiteindelijk heel veel kids zou hebben

4. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

14 jun 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    Hier nog iemand die haar zwangerschap echt heel erg mist.... De eerste weken ben ik hondsberoerd geweest, vanaf maand 4 voelde ik me geleidelijk aan beter maar had behoorlijke last van BI. Ik kwam meer dan 35 kilo aan, had een veel te hoge bloeddruk, 2 weken in het ziekenhuis gelegen, kreeg een zwangerschapsvergiftiging. Maar had een pracht van een bevalling (van begin tot eind 1 uur en 51 minuten), en was welliswaar dolblij met mijn kleine ventje, maar zei direct al: Wanneer gaan we voor een 2de? :eek:

Inmiddels zijn we uit elkaar, en heb ik niet eens een partner die een 2de kindje zou kunnen verwekken, maar die kriebels... Ze blijven aanwezig. Die kleine voetjes trappelend in m'n buik, elke week trots de omvang van mijn buik meten, de spanning over wat het is en hoe het eruit zou zien, enz.
    Zat er van de week overna te denken, dat ik over een jaar of 2 misschien toch BAMoederschap zou willen overwegen, als er in tussentijd niet toevallig een leukerd voorbij komt. Gek genoeg wordt de wens voor een 2de humpie met de dag groter, stom is dat eigenlijk... Want ik heb toch niet bepaald de gemakkelijkste zwangerschap gehad. :(

Deel Deze Pagina