Pijnlijke borsten na eisprong!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lunaaa28, 12 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lunaaa28

Lunaaa28 Lid

10 aug 2017
    16
    1
    3
    Vrouw
    Hallo dames, de titel zegt het al, na me eisprong heb ik zulke pijnlijke borsten wat alleen maar erger word pijnlijke Nog nooit gehad eigenlijk zijn er meerdere die dat hebben zeg niet gelijk dat ik zwanger ben hoor! Hoop het wel natuurlijk

2. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Die pijnlijke borsten komen door progesteron wat na je eisprong aangemaakt wordt. Ik heb het ook, helemaal nu ik progesteron-medicatie gebruik. Het hoeft helaas niet te betekenen dat je zwanger bent inderdaad.

nizzie86 vindt dit leuk.
  3. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Jup, dat is de progesteron, het zegt dus niks helaas.

4. Louise11110

Louise11110 Niet meer actief

Jup ik heb dat ook. Verschrikkelijk vond ik het. Ik deed dan echt een hele stevige sportbeha aan en slikte af en toe maar een pijnstiller.
    Warm bad of douche wilde ook nog wel eens helpen maar het enige wat voor mij echt hielp was de anticonceptiepil.
    Niet handig als je zwanger wil worden natuurlijk. Misschien ben je nog aan het ontpillen en is je hormoonhuishouding nog wat in de war?

5. Lunaaa28

Lunaaa28 Lid

10 aug 2017
    16
    1
    3
    Vrouw
    Jaa echt heel vervelend! Nee ben al een jaar niet meer aan de pil dus dat is het niet.. maar echt vervelend want zo heb ik toch een beetje in me hoofd Ohh zal het zal ik zwanger zijn.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zou ik niet zondermeer vanuit gaan. Jij zegt het al te hebben vanaf je eisprong. Maar wist je dat het hopelijk bevruchte eitje zich eerst nog moet innestelen? Innesteling vindt 5 tot 10 dagen na eisprong plaats. Pas dan maak je HCG aan en pas dan KUNNEN er kwaaltjes ontstaan.
    De meeste vrouwen merken echter niks bijzonders in de ronde dat ze zwanger bleken te zijn, terwijl ze alle andere rondes van alles voelden wat uiteindelijk niks met een zwangerschap van doen had, maar met progesteron wat je standaard aanmaakt na eisprong.

Desondanks hoop ik dat je zwanger bent en binnenkort positief mag testen!

7. Lunaaa28

Lunaaa28 Lid

10 aug 2017
    16
    1
    3
    Vrouw
    Ja dat snap ik bedankt voor de info
    a dat

8. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Ik heb eigenlijk altijd rond mijn eisprong en menstruatie pijnlijke borsten.
    Afgelopen maand was ik zwanger maar was er heilig van overtuigd dat ik gewoon ongesteld zou worden.

9. Lunaaa28

Lunaaa28 Lid

10 aug 2017
    16
    1
    3
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Ja ik heb het alleen als ik ongesteld moet worden, maar lees dat het meerdere het hebben indd. Hoop dat ik ook een positieve test krijg straks

10. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    helaas is het mis gegaan en zit ik nu in de volgende ronde.
    Vanochtend een positieve ovulatie test dus gaan er weer voor!

11. Lunaaa28

Lunaaa28 Lid

10 aug 2017
    16
    1
    3
    Vrouw
    Ohh wat erg sorry! Oké nou succes en hoop dat je snel weer zwanger word.

Deel Deze Pagina