Hoi Ik heb dinsdag positieve test gedaan en voel me ook anders. Kriebelig, zere borsten etc. Dat gevoel heb ik nog steeds maar... ik heb heel licht rood bloedverlies... ik vloei niet maar als ik bij mezelf naar binnen ga (sorry voor details...) zit er wel wat bloed aan de tissue. Komt er dus niet uit zichzelf uit tot nu toe. Ik heb geen buikkrampen, alleen wat lage rugklachten(hele week al enigszins) Help, wie heeft ervaring met deze situatie? Moet ik hiervoor VK bellen in het weekend?
hmm het kan alle kanten opgaan meid... Zolang het niet erger wordt en je geen erge krampen hebt zal het vast goed zijn. Het kan ook van de innesteling zijn....bel anders even voor de zekerheid je vk zij kan je beter inlichten hierover...
cindy, bedankt voor je reactie. Vind je dat ik de VK in het weekend hiervoor kan bellen of even wachten tot maandag?
Bij twijfel zou ik de vk gewoon even bellen. Ze hoeft niet direct langs te komen maar kan je vast telefonisch aanwijzingen geven en je wat gerust stellen. Voor haar vast geen grote moeite! Ik zou alleen niet te laat op de avond bellen, tenzij je veel meer buikpijn krijgt. Sterkte!
idd je kut gewoon bellen meid.....maar als jij denkt te kunnen afwachten moet je dat doen.. Zolang het niet erger wordt mischien wachten? Ja ik weet het niet vindt het moelijk om dat te beslissen snap je...wat zegt je gevoel?