herkent iemand dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tweetylove, 7 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben twee dagen overtijd en nu had ik vanmorgen een klein beetje bruin-roze slijmerige afscheiding (sorry voor de details). Ik dacht dus dat ik ongesteld was maar ,daarna niets meer.De ongesteldheid zet nog niet door, normaal ben ik echt precies op tijd.
    Nu krijg ik toch weer hoop dat ik misschien zwanger ben, ik wil eigenlijk pas vrijdag testen, maar mijn vraag is dus of iemand dit herkent?
    Ik heb al wel een paar dagen last van hoofdpijn en vage steken onder in mijn buik, normaal bij mij wel een teken dat ik ongesteld wordt, alleen voelt het nu anders.
    groetjes van mij
     
  2. GeSiEnTjE

    GeSiEnTjE Actief lid

    18 jan 2006
    136
    0
    0
    heb het zelfde als jou alleen bij mij is de test negatief!! moet nog verder afw8

    ik denk dat je maar gewoon een testje moet gaan doen!!


    Succes Liefs Gesina
     
  3. Hey ik las net je berichtje, maar jij was toch 3 dagen ongesteld geweest? Of heb ik dat verkeerd begrepen, ik ben verder nog helemaal niet ongesteld geweest, alleen dat beetje van vanmorgen. Waarbij ik mij nu afvraag of dat misschien ook een innestelingsbloeding kan zijn geweest, al is die dan wel later dan 10 dagen na mijn ovaluatie. Ik denk inderdaad dat ik er maar eens een testje tegenaan moet gooien. Maar ik durf nog niet zo goed, stom he, ik denk dat ik bang ben voor weer een teleurstelling.
    groetjes en veel succes met wachten
     
  4. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik heb dit ook gehad en ik werd gewoon ongesteld. Hoop voor jou dat het wat anders is!
     
  5. GeSiEnTjE

    GeSiEnTjE Actief lid

    18 jan 2006
    136
    0
    0
    het kan heel goed je innesteling zijn geweest!!

    gewoon test doen!! anders blijf je maar in onzekerheid zitten

    ja ik ben 3 dagen ongesteld geweest in plaats van 5 a 6 dagen!!

    dus mijn lighaam is heel raar aan het doen!!

    Succes en gewoon testen!!

    ;) Liefs Gesina
     
  6. Ja, ik natuurlijk ook, maar goed ik denk wel dat ik ongesteld ga worden. Ik vind het wel lekker om gewoon hier even mijn verhaal kwijt te kunnen. Maakt het wel makkelijker om alles een beetje te kunnen plaatsen.
    groetjes
     
  7. GeSiEnTjE

    GeSiEnTjE Actief lid

    18 jan 2006
    136
    0
    0
    ja zeker daar heb je gelijk in!!

    ik d8 dat ik gewoon ook ongesteld zou worden maar heb geen ongie klachten alleen andere kwaaltjes net zoals steken in mn buik en zo :(en borsten
    het is echt heel raar allemaal heb dit nog NOOIT gehad!!

    Liefs Gesina
     
  8. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik heb daar geen last van gehad.
    kben dan wel zwanger en heb geen bloed gezien.
    (ook niet bij innesteling maar dat is ook niet bij iedereen zo ;) )
    ik herken het niet dus...
    misschien dat toch je ongie eraan komt,maar er alleen wat langer over doet?
    misschien ben je wel zwanger en zou je eerder kunnen testen.

    succes iig!
     
  9. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Ik heb wel veel last van steken en menstruatiepijn, maar bij mij wil het ook niet doorzetten. Ik had ook wat roze bloedverlies zo'n 5 dagen voor mijn NOD.
    Ik ga pas met valentijn testen als het uitblijft...

    Liefs,

    Moontje
     
  10. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik herken het helemaal.
    Ik kreeg de laatste cyclus last van bruin vanaf de dag dat ik ongi moest worden... tot 6 dagen overtijd... toen werd ik ongesteld.

    groetjes
     
  11. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Lees ik veel, Natasja, daarom test ik ook nog niet.

    Groetjes,

    Moontje
     
  12. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Het is logisch dat je dit nog nooit hebt gehad.. je bent net van de pil af... je lijf is nu zo anders.
     
  13. Hey Allemaal,
    Zoals jullie misschien al wel hebben gezien, ben ik dus gewoon ongesteld geworden. Wel lastig hoor dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Maar goed ik ga vol goede moed ronde 6 in. Succes gewenst voor diegene die op dit moment nog wachten totdat ze gaan testen.
    groetjes Leonie
     
  14. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Jammer Leonie!!
    Wel herkenbaar ook hoor, ik heb dat ook gehad voor ik zwanger werd. Dat is wat licht bruinverlies had na mijn NOD en verder niets. Dacht ik ook dat ik zwanger was en werd ik de dag erna, of een paar dagen erna gewoon ongesteld...Tot de 6e ronde! Toen bleef het dus echt uit, dus wie weet deze keer Leonie :D Ik hoop het voor je ;)
     
  15. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    @Daan; Had je bij je zwangerschap dan ook bruinverlies?
     
  16. bengel

    bengel Niet meer actief

    zoals jullie aan mijn banner kunnen zien ben ik 6 dagen overtijd. Had ook van dat bruin'/roze slijm 1,5 dag ongeveer...
    Ík ben pas 2 maanden gestopt met de pil. was meteen regelmatig.
    Maar in het kader van het ontpillen denk ik dat ik ook wel weer ongi ga worden...maar natuurlijk hoop je dat het raak is...
    Ik heb ook echt geen rare symptomen, het zijn symptomen die op beide kunnen duiden. Alleen 1 ding: als ik ongi moet worden heb ik knoer harde onderbuik en nu niet..zou het dan toch....
    Wordt vervolgd
    daniella
     
  17. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Ik was bij de huisarts geweest en ik vroeg
    haar of het innestellingsbloeding moet voorkomen als je zwanger bent
    maar dat hoefde niet eens bij iedereen is het anders

    De één heeft het bruinig de andere rozig allemaal verschillend
    ik had alleen een beetje roze in mijn urine maar dat was het ook zo'n beetje maar wat er niet is kan nog komen!!!!

    IK had tijdens de innestelling een enorme buikpijn twee dagen lang maar bij iedereen is het anders.

    ik wens je vel succes verder
     
  18. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hoi Molly,

    Ik had op de dag dat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden 's-ochtends na het douchen met afdrogen wat bruin bloed. Daarna niks meer, volgende ochtend nog een heel klein beetje, maar veel lichter dan de dag ervoor en veel minder. En daarna niets meer gehad. En toen ik 4 dagen overtijd was heb ik een test gedaan en bleek dus dat ik zwanger ben :D

    Groetjes,
    Daan
     
  19. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hoi, heb je al een test gedaan? Ben benieuwd, hopelijk heb je goed nieuws! Liefs Jenny
     
  20. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    @ Daan;

    Ik denk dat het bij mij dan toch weer anders is. Het is nu al mijn 4e dag dat ik kleine beetjes bruinverlies heb. verder helemaal geen buikklachten ofzo. Vorige maand was ik 2 weken overtijd, de dagen dat ik ongesteld had moeten worden had ik echt heel veel pijn. die 2 weken later geen pijn maar wel ongesteld. Ik heb zelf het idee dat ik misschien een vroege miskraam heb gehad en dat ik nu misschien daar nog wat restjes van over heb, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Zolang ik niet echt ongesteld wordt klussen we gewoon door en hou ik hoop!
     

Deel Deze Pagina