Hallo meiden, Afgelopen maanden 2x een miskraam achter elkaar gehad, telkens als ik voor mijn tweede prik van hcg meting moest gaan ging het mis. Ik kan het gewoon bijna niet geloven dat het nu deze maand weer raak is, en ergens in mijn achterhoofd denk ik, is dit to good to be true?? Zelfs manlief durft niet blij te zijn, hij zegt ook, ik ben nu al 2 mnd achter elkaar blij geweest en daar is niks uitgekomen, nu eerst maar eens afwachten.. Zo jammer, dat je door miskramen niet meer blij kunt zijn met een clearblue die aangeeft zwanger 1-2wk.. Ik wil niet doemdenken, maar het knaagt ontzettend aan me.. Zijn er meiden die dit ook hebben meegemaakt en waarbij de 3e zwangerschap wel goed is verlopen?
Ja hier!! Voor m'n zoontje een miskraam gehad.. Dus dat we voor de tweede gingen dachten we echt.. Nou dat is gewoon vette pech geweest m'n lichaam kan het! Duurde ook een naar in totaal allemaal toen.. Wat blijkt meteen zwanger!! Wat waren we blij ik dacht nog al die ellende blijft me bespaard.. Het lange wachten .. De teleurstelling..maarniets was minder waar met 3 maanden ging het mis toen na een half jaar weer zwanger! Heeeel onzeker en dacht nu moet het goed gaan. Maar ook niet.. Met 6 weken weer een miskraam.. Toen zakte echt de moed in m'n schoenen.. Nu anderhalf jaar weer zwanger en al 16 weken onderweg!! En nog onzeker zijn of alles het nog wel doet daar binnen.. Terwijl ik mezelf nog zo had voor genomen om na die 12 weken echt de vertrouwen erin te gaan krijgen. Echt die eerste weken waren slopend! Hebben gelukkig veel echo's gehad etc . Ik had er voor gekozen geen bloed enzo te laten prikken omdat het toch geen zekerheid geeft en ik elke keer in de spanning zou zitten voor de uitslag ervan. Ik snap ook dat zwanger worden en zijn niet meer leuk is als je in gedachte altijd had. Ik dacht altijd dat het 1 explosie van vreugde en blijdschap zal zijn! Hier dus niet meer.. Ik hou gewoon die onzekerheid.. In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap!! Hier gaat het tot nu toe ook heel goed. Ik had eerst ook van eerst zien dan geloven.. En kan nu pas een beetje gaan geloven dat er toch een baby'tje weer gaat komen..
Hier was de zesde zw voor t eerst Goed dus ik Snap je angst heel erg goed!!! En die zw heb ik negen maand in angst geleefd.. Nu zevende zw en ben stukje rustiger en relaxter gelukkig . T is en blijft spannend.
Ja, hier ook twee keer miskraam voor deze derde zwangerschap.... Eerste keer een leeg vruchtzakje ontdekt bij de echo van 7 weken....voor curretage naar het ziekenhuis geweest......daarna na vier maanden eindelijk weer zwanger.....maar dat ging bij de 5e week mis met heftige krampen....hcg wat omhoog, omlaag en weer omhoog ging....vermoeden van een bbz omdat er op de echo niets in de baarmoeder te zien was........uiteindelijk heeft mijn lichaam dat gelukkig zelfstandig opgelost en vrij kort daarna weer zwanger geworden voor de derde keer en ben vandaag alweer 34 weken onderweg.....! Tot de 12 weken echo / combinatietest wel in de piepzak gezeten hoor....maar daarna toch eindelijk kunnen gaan genieten.
Ik pas een miskraam, die nog in mijn buik zit er er uit moet.. MAar wat ben ik nu al bang voor de volgende zwangerschap... Pff,.. snap heel goed dat je pas laat of misschien wel helemaal niet tijdens de zwangerschap, rust hebt... Sterkte meid! Hopelijk wordt dit een goede zwangerschap! Ik duim!
Hier ook twee keer met dezelfde termijnen als jij (5 wk en 4 wk). Nu weer zwanger, en inderdaad: doodeng. Maarrrr... Ben al wel een stuk verder dan de vorige twee keer! Nog niet in de veilige zone, maar toch. Het voelt al als heel wat. Maar echt genieten lukt dan inderdaad niet echt. Het zorgeloze is er helemaal af. Maar dat betekent niet dat het de 3e keer niet goed kan gaan!
Ik. ik heb in januari en maart een mk gehad. mijn 6de en 7de mk Nu ben ik woensdag alweer 12 weken De angst zit er nog steeds in. Denk dat ik rond de 20 weken pas geloof dat het goed gaat.
Hier ook ervaring hierin helaas... Ik was zwanger , had een MA. Curettage gehad en na 10 weken ongesteld. Eerste cyclus gelijk weer zwanger , kreeg toen een spontane miskraam bij ruim 6 weken. 5 weken later ongesteld en gelijk die cyclus zwanger en dat ben ik nu nog steeds Het is heel eng en dat blijft het ook nog wel even maar komt echt goed geloof me. Hoe veder je zo ben hoe meer vertrouwen je krijgt. Gefeliciteerd trouwens !!
Hier ook 2 keer een miskraam gehad. Een met 8 weken en een met 6 weken.. Daarna weer zwanger en dat is behalve het einde gewoon goed gegaan. Nu weer zwanger en nu ik de 12 weken voorbij bent groeit het vertrouwen en is er steeds minder angst. Je zult nooit meer onbezorgd zwanger zijn en de angst dat het fout gaat blijft altijd. Waarschijnlijk zul je hoe verder je komt er steeds meer in gaan geloven dat het dit keer wel goed gaat!