35 wk, volledig ingedaald, en vandaag 'weeen' gehad

Discussion in 'De bevalling' started by PCOmama, Jul 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

Aug 8, 2010
    3,520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dag, misschien een domme vraag, maar mijn god vandaag weer even gevoeld hoe weeen voelen... aiks wat een hel was dat (nu al) het hield gelukkig maar circa 30 min aan, maar nu vraag ik mij toch echt af of dit wat zou kunnen zeggen over het feit dat ik toch echt eerder ga/kan bevallen...

Kleine meid is al ingedaald, ben pas 35 weken...of ja pas...maar toch...maar toch...wie heeft dit ook evt. gehad? Ik was toch wel even lichtelijk in paniek vanavond toen ik het spontaan kreeg. Beeb is ook erg onrustig merk ik op en daarnaast was ik de hele dag ook wel beroerd en onrustig... maar lijkt ook alweer verdwenen te zijn...

Zal mijn gevoel toch gelijk krijgen en eerder gaan bevallen? Ah jah, we weten het nooit natuurlijk, maar ik vroeg het mij gewoon af of iemand dit ook zo heeft gehad.

(Het is alweer 6 jaar geleden haha dat ik ben bevallen, dus moet af en toe weer effe rewinden om ook maar iets te herinneren)

2. Suprise

Suprise Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,293
    1
    36
    bij mij is het 7 jaar geleden en heb het sinds gisteren. Weet alleen niet of ze al helemaal ingedaald is. Van mij mag ze zodra het mag komen.

3. Aylen

Aylen Niet meer actief

Indalen met 35 weken is toch niet extreem vroeg? Ik weet niet precies of het betekent dat je kindje ook vroeger komt.
    Ik had indalingsweeen bij 32 weken en hij bleef toch nog 3 weken zitten :)

4. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

Aug 8, 2010
    3,520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Nee klopt, dat is niet 'te vroeg' schijnt bij een tweede wel iets anders weer te zijn heb ik mij laten vertellen hoor... dus zeker weten doe ik het ook niet... maar dat bij een tweede het weer later is bij indalen.. de VK stond er overigens wel van te kijken gisteren dat ze dus al volledig ingedaald is.. ;) nou ja, als ze nog maar 2 weken blijft zitten en dan mag ze lanceren hahaha... ik wacht al zoooo lang dus die paar weken lukken mij ook wel, maar toch...

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    De derde lag bij mij met 33 weken al vast. Nu bijna 39 en nog niks te bekennen.

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Mijn eerste is met 35 weken ingedaald en heb ik last gehad van de indalingsweeën. Hij is gekomen met bijna 39 weken dus ik zou niet te veel hoop hebben...

Enne... ik vrees dat je het ergste van je weeën nog niet mee gemaakt hebt

7. Faith1988

Faith1988 Lid

May 1, 2013
    65
    0
    6
    NULL
    NULL
    Mijn meisje was al met 34 weken helemaal ingedaald en werd pas met 39+1 week geboren, dus hier wou het niks zeggen :)

8. mausi

mausi Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    2,745
    646
    113
    Gelderland
    Met 30 weken ingedaald en met 41,5 week bevallen. Zegt dus niks wanneer de kleine indaald. Hij kan ook met 36 weken indalen en dat je met 36,5 week bevalt, kortom het is altijd maar afwachten.

9. wolchu

wolchu Bekend lid

Dec 6, 2011
    918
    2
    18
    kleine was ook met 30 weken ingedaald! en pas met 38,3 geboren. ben nu bijna 30 weken en heb nu ook weer het gevoel dat het kindje gedraait is en voel het lager in het bekken. kan dus nog wel even duren!

10. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

Aug 8, 2010
    3,520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    nee dat snap ik, maar werd er weer even aan herinnerd :p

Share This Page